W rankingu najliczniejszych stron na Facebooku, „Eksperci Tesco” jak zawsze znajdując się na pierwszym miejscu i z niemal 350 tysiącami fanów nikt im nie zagraża. Fanpage sieci Lidl, z 107 tysiącami, przed miesiącem odnotował ogromny wzrost (319%), lądując na 2. miejscu i tam się trzyma, rosnąc dalej bardzo szybko (o 40%). Pozostałe strony bez zmian. Natomiast dużo mniejsza od liderów, bez gwałtownych zmian i dużych wzrostów strona centrum Arkadia urosła o 15%.
W rankingu zaangażowanych fanów, podobnie jak w ubiegłym miesiącu, „Eksperci Tesco” oraz Lidl odnotowały lepsze dane niż w kwietniu. Pozostałe strony z tej branży w dalszym ciągu odnotowują wyniki dalekie od czołówki. Galaxy Centrum utrzymuje miejsce trzecie, natomiast Galeria Słoneczna awansuje na 4. z 10.
W zestawieniu interaktywności ponownie prowadzą strony sieci Tesco oraz Lidl. Przy strona Tesco wyróżnia się coraz większą liczbą interaktywności. Wskaźnik Relative Interactivity w tym miesiącu największy dla: sieci Lidl, Galerii Sandecja, „Ekspertów Tesco” oraz Gemini Park Tarnów.
Liczba aktywności w kontekście wskaźnika Talking About utrzymuje się na podobnym poziomie dla sieci Tesco i Lidl. W maju dużo się mówi na temat Arkadii. Spadły natomiast pozycje Galaxy Centrum, Bonarka City Center, Galerii Bałtyckiej oraz Galerii Kaskada.
Zobacz cały raport
Tagi: