Z dniem 1 sierpnia drogerie Dayli rozpoczęły 3 miesięczną akcje specjalną „Siła Sióstr”. Akcj ma na celu pokazać jak ważne są więzi i relacje kobiece oraz jaką mają moc. Ta niewidzialna nić kobiecych relacji łączy matki, córki, koleżanki, siostry, przyjaciółki od pokoleń i warto o niej przypominać i ją promować. Ambasadorkami akcji zostały znane siostry, partnerki w sporcie i przyjaciółki - Agnieszka i Ula Radwańskie.
-
99% zespołu drogerii Dayli stanową kobiety, relacje kobiet, emocje i więzi koleżeńskie towarzyszą nam 5 dni w tygodniu – stąd pomysł na ten projekt. Wiemy, że jest oparty na prawdziwych wartościach, bliskich naszym klientkom - opowiada Anna Wierzbicka, prezes drogerii Dayli.
-
Razem z naszym partnerem głównym firmą Henkel Polska Sp z o.o. (producentem kosmetyków m.in.: Fa, Syoss, Schwarzkopf) oraz patronami medialnymi akcji Siła Sióstr - miesięcznikiem Olivia oraz dwutygodnikiem Show, organizujemy atrakcyjne konkursy w drogeriach Dayli i sklepie internetowym. Na potrzeby akcji powołaliśmy do życia specjalną platformę sila-siostr.pl, gdzie można znaleźć szczegóły dotyczące idei projektu, a także informacje na temat konkursów i nagród głównych - mówi Anna Wierzbicka.
Konkursy towarzyszące akcji „Siła Sióstr” odbywają się w cyklu miesięcznym. Za każdym razem do wygrania są inne nagrody. Przez cały sierpień można walczyć o rower miejski Kross Vivo dla siebie i bliskiej kobiety.
Tagi: