Marka Phenome jest już znana gościom Galerii Malta. Jej firmowy salon był obecny w centrum przez ostatnie 3 lata. Teraz oprócz pielęgnacyjnych kremów, balsamów i peelingów marki Phenome klienci kupią także wygodne, proste w kroju ubrania Bynamesakke wytwarzane z przyjaznego dla skóry materiału.
–
Filozofia Organic Concept Store’u, który został otwarty w Galerii Malta łączy filozofię marki Phenome oraz Bynamesakke. Co to znaczy? Stawiamy na produkty najwyższej jakości, wiadomego pochodzenia. W przypadku kosmetyków są to najlepsze certyfikowane surowce, a w przypadku odzieży dotyczy to materiału, który jest używany czyli Supima Cotton, określanej często mianem „kaszmiru wśród bawełny”. Ponadto, o czym pewnie nie każdy wie, obydwie marki są polskie. Tu wykreowane i tu produkowane. To jest wartość – zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Docieramy do świadomych klientów, którzy dokonują świadomych wyborów. Cieszy nas, że takich osób jest coraz więcej. A zdecydowaliśmy się na Galerię Malta, bo to miejsce, które wspiera inicjatywy eco – mówi Aldona Luterek, właścicielka sklepów Phenome.
Zmianie uległa nie tylko oferta sklepu, ale też jego wystrój. W ramach rebrandingu dotychczasowy salon poddano renowacji. Aktualne wnętrze bazuje na charakterystycznych dla marek odcieniach zieleni i bieli. Drewniane wyposażenie przywołuje skojarzenia związane z naturą – obie firmy dbają o ekologię. Odnowiony sklep w Galerii Malta znajduje się na poziomie 0 i zajmuje powierzchnię 43,43 mkw. Jest podzielony na dwie strefy: kosmetyków i ubrań.
Innowacyjny projekt Phenome&Bynamesakke Organic Concept Store wzbogacił ofertę marek premium Galerii Malta, którą tworzą m.in. Tommy Hilfiger, Lacoste czy Cortland Premium Apple Reseller.
Tagi: