Silesia City Center z kampanią na 2012 rok

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-30 | 13:30
Jak poznać bliżej centrum handlowe w 12 miesięcy i to dzięki kampanii reklamowej? Silesia City Center postanowiła na to pytanie odpowiedzieć, przedstawiając linię kreatywną „fascynuje bez granic”, która od stycznia do grudnia 2012 będzie w kolejnych odsłonach opowiadała o tym, co w centrum handlowym zachwyca, przyciąga i kusi.
Koncepcja kampanii, której autorem jest krakowska agencja kreatywna Madeinbrain Studio jest rozwinięciem kreacji „nowy wymiar wrażeń”, którą centrum handlowe realizowało w 2011 roku. – Przez cały 2011 rok skupialiśmy się na rozbudowie centrum, stworzeniu nowego wymiaru i powierzchni. Teraz chcemy pokazać, co w tym nowym wymiarze możemy znaleźć, co przyciąga i fascynuje osoby ceniące modę i styl – mówi Dominika Musialik, marketing manager Silesia City Center.
Wymiar, który fascynuje
Silesia City Center, największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu, zasłynęło z kampanii reklamowych, tworzących spójną opowieść, trwającą przez 12 miesięcy. Taka też będzie najnowsza kampania centrum, której pierwsza odsłona pojawi się na billboardach już w pierwszym tygodniu stycznia, promując zimowe wyprzedaże w Silesii.
- Po linii kreatywnej „nowy wymiar wrażeń” z 2011 roku, która zapowiadała otwarcie nowej części centrum handlowego, nadszedł czas na następny krok. W 2012 roku Silesia „fascynuje bez granic”. Nowy wymiar, który stał się już faktem, ma do zaoferowania więcej. Silesia City Center otworzyła nową część, poszerzyła swoją ofertę handlową, oferując bogactwo wrażeń. O tym, jak się zmieniło centrum handlowe, będziemy przez 12 miesięcy opowiadać w kolejnych odsłonach kampanii, pokazując tym samym fascynującą różnorodność Silesii – mówi Zygmunt Batko, art director Madeinbrain Studio.
Moda na pierwszym planie
Cała kampania inspirację czerpać będzie ze świata mody. Kolejne jej odsłony będą oparte na bogactwie form i stylizacji. Silesia to miejsce, w którym rodzą się trendy, nowe pomysły i fascynacje. Kreacja całej kampanii oparta będzie na zdjęciach „fashion”, nawiązujących stylistyką do tych, jakie znamy z najlepszych magazynów o modzie – zapowiadają autorzy kampanii.
- Chociaż kampania jest kontynuacją wizerunku z 2011, w tym roku skupiamy się na modzie. Kolejne stylizacje modelek nawiązywać będą do haseł kampanii, wydarzeń i projektów, które przez cały rok będzie realizowało centrum. Smaku całej linii kreatywnej dodawać będą tła o charakterze wielowymiarowych, abstrakcyjnych geometrycznych przestrzeni. Stworzone grafiki, łączące minimalistyczne tło i zdjęcie wystylizowanej modelki będą budować wrażenie głębi, tego fascynującego wymiaru, jakim jest moda – tłumaczy Dominika Musialik.
Przewodni claim kampanii to „fascynuje bez granic”. Hasła promujące kolejne odsłony są krótkie i sensualne. Odwołują się do konkretnych aktywności związanych z kalendarzowym rytmem życia Silesia City Center. – Kampanię zaczynamy hasłem „Zdobi”, które promuje zimowe wyprzedaże. Krótkie, oddziałujące na emocje hasła będą utrwalały pozytywny wizerunek centrum – wyjaśnia Marek Sikora, account manager z Madeinbrain Studio.
Kampania obecna będzie m.in. na outdoorze, w prasie, Internecie. Wspierać ją będą działania w social mediach. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Silesia City Center. Madeinbrain Studio odpowiadało także za kampanię Silesia City Center w 2011 roku.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy w Silesia City Center
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Silesia City Center z kampanią na 2012 rok

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.