Silesia City Center wprowadza beacony

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-03 | 16:00
Silesia City Center, jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski, będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to oznacza w praktyce? Przekraczając próg centrum handlowego, klient zostanie automatycznie powiadomiony o promocjach oraz ciekawych ofertach sklepów.
Telefon namówi do zakupów
Silesia City Center idzie śladem technologicznych gigantów, wdrażając u siebie program angażowania klientów, jakim są beacony. Z rozwiązania tego korzystają najwięksi m.in. Apple Store. Jak to działa? Od teraz podczas wizyty w Silesii, mijając poszczególne sklepy klient będzie na bieżąco informowany o promocjach, wydarzeniach i zniżkach w nich.
Komunikat powiadamiający, np. w formie kuponu rabatowego, trafi wprost na ekran smartfona. Żeby go dostać wystarczy, że klient wcześniej zainstaluje specjalną aplikację oraz włączy bluetooth. Tę pierwszą można bezpłatnie pobrać ze strony www.qpony.pl/silesia. W przesyłaniu treści na telefony klientów będzie pomagać aż 100 specjalnych sensorów Q-Beacony, umieszczonych na terenie Silesia City Center.
- Nowe rozwiązanie ma pomóc w informowaniu klientów galerii o promocjach. W ten sposób już nikt nie przeoczy akcji wyprzedażowej lub specjalnej oferty, unikniemy także sytuacji, w której moglibyśmy na przykład nie zauważyć nowego sklepu czy wyspy handlowej. Informację, że pojawiła się nowa marka, również dostaniemy na smartfona w momencie, kiedy będziemy zbliżać się do sklepu - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Rozwiązanie jak z Japan Airlines
Z rozwiązania typu BLE korzystają już najbardziej zaawansowane technologicznie firmy na świecie m.in. Virgin Atlantic, Apple, Macy’s, Japan Airlines i Wallmart. Dzięki beaconom klienci tych firm na bieżąco mogą poznawać ofertę, ale także korzystać ze zniżek i kuponów rabatowych, jakie dostarcza aplikacja np. zniżek na bilet lotniczy. Niektórzy idą nawet o krok dalej: nowojorska apteka Duane Reade przypomina aplikacją m.in. o zażywaniu leków. Daje także możliwość robienia listy zakupów i wskazuje, gdzie znajduje się produkt.
Rozwiązanie, póki co w wersji testowej, wdrożył w Silesii jeden z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce start-up’ów - Qpony.pl. - Chcemy zobaczyć, jak nasi klienci zareagują na nową formę komunikacji. Beacony dają ogromne możliwości. W Silesii, póki co, zaczniemy od dostarczania informacji o promocjach i dedykowanych kuponów zachęcających do zakupów - zapowiada Piotr Gajda.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-11-18 do 2015-11-22

Silesia City Center wprowadza beacony

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.