Obecnie polska sieć posiada 138 supermarketów w całej Polsce. W przeciągu ostatnich 5 lat udało jej się wzmocnić pozycję rynkową poprzez otwarcie 67 placówek, a w br. otwartych zostanie łącznie 11 sklepów. Nowe placówki, zwłaszcza pod względem asortymentu, dostosowane są do lokalnych oczekiwań konsumentów oraz miejsc, w których powstają.
Niezwykle ważnym dla rozwoju sieci jest projekt Targowisk Piotr i Paweł. Klienci supermarketów w miastach takich jak Poznań, Warszawa, Gdańsk, Łódź czy też Wrocław mają szanse poznać smaki produktów regionalnych. Lokalni dostawcy sprzedają w specjalnie zaaranżowanych strefach Piotra i Pawła swoje unikatowe produkty niedostępne w masowej sprzedaży. Obecnie w ramach tego projektu funkcjonuje ponad 100 straganów w 25 placówkach, a obrót Targowisk stanowi istotny element wzrostu obrotu sklepów, w których działają.
Na
przełomie roku 2016/2017 wprowadzone zostaną udogodnienia
technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach
(self scanning) oraz sklepie internetowym (nowa witryna zakupowa).
Obecnie sklep internetowy przeżywa okres silnego rozwoju odnotowując
blisko 20% wzrost obrotu r/r.
Wzrostowi sprzedaży detalicznej
towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. polska sieć uruchomiła w
Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. m
kw. obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej, a od 1
października 2016 ruszył nowy magazyn logistyczny pod Warszawą, o
powierzchni 14 tys. m kw., obsługujący sklepy w centralnej i południowej
Polsce.
Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld
zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 %. W roku 2016
przewidywana jest dynamika wzrostu obrotu na poziomie 7 %.