Sieć Intersport nagrodzona za jakość obsługi klienta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-13 | 10:30
W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć Intersport Polska uzyskała wynik 87 %, co dało jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.
Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci Intersport największe znaczenie. Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest natomiast indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć Intersport Polska S.A intensywnie rozwija system szkoleń pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.  
- System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej szkolenia produktowe  ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach  towarowych. – mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.
Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy „tajemniczego klienta” oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz Koordynatorzy Regionalni.
- Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć Intersport na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług – komentuje Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska S.A.
Sieć Intersport Polska w 2014 roku otrzymała również tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-05-31 do 2014-05-31

Zobacz także

Sieć Intersport nagrodzona za jakość obsługi klienta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.