W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć Intersport Polska uzyskała wynik 87 %, co dało jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.
Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci Intersport największe znaczenie. Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest natomiast indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć Intersport Polska S.A intensywnie rozwija system szkoleń pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.
-
System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej szkolenia produktowe ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach towarowych. – mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.
Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy „tajemniczego klienta” oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz Koordynatorzy Regionalni.
-
Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć Intersport na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług – komentuje Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska S.A.
Sieć Intersport Polska w 2014 roku otrzymała również tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok.
Tagi: