Sieć Intermarché wyróżniona tytułem Superbrand

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-25 | 09:07
Już po raz szósty międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. wyłoniła najsilniejsze marki funkcjonujące na polskim rynku. Sieć Intermarché została uznana za jedną z marek, które zajmują w Polsce najsilniejsze pozycje.
Tytuł przyznany został marce Intermarché w kategorii Sieci handlowe i usługowe. Tytuł Superbrand jest prestiżowym wyróżnieniem istniejącym już od 16 lat w ponad 85 krajach, przyznawanym zespołom marketingowym najlepszych marek. Wybór laureatów powierzany jest każdorazowo Radzie Marek – niezależnemu gronu ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru oferowanych klientom korzyści oraz siły więzi z klientami. Wszystkim wymienionym kryteriom Intermarché odpowiada w najwyższym stopniu.
Według organizacji The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która dzięki oferowanym wyjątkowym korzyściom zdobyła w swoim sektorze trwałą przewagę nad konkurencją, a także dzięki swoim niepowtarzalnym cechom osiągnęła wysoką pozycję na rynku. Do Intermarché taka charakterystyka pasuje jak ulał. Do grona laureatów mogą trafić tylko najlepsi, co potwierdza wieloetapowy proces wyboru. Dokonuje go Rada Marek – niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu – oraz, po raz pierwszy w Polsce, grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Uzyskanie odpowiedniej ilości punktów oznacza dla marki odznaczenie tytułem Superbrand.
- Starania zespołu pracującego nad rozwojem marki Intermarché zostały docenione. Bardzo mnie to cieszy, ale przyznam, że nie dziwi. Od lat prowadzimy intensywne działania komunikacyjne obliczone na zwiększenie świadomości marki Intermarché oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek wśród klientów - komentuje Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché w Polsce. - Do tego dochodzi oczywiście praca nad podnoszeniem jakości sprzedawanych w Intermarché produktów oraz komfortu dokonywania zakupów. Tytuł Supermarki bardzo dobrze oddaje pozycję Intermarché na rynku handlu detalicznego – dodaje.
Zobacz sklepy Intermarché w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-04-17 do 2012-05-07

Zobacz także

Sieć Intermarché wyróżniona tytułem Superbrand

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.