Na fun page′u showroomu znaleźć można zdjęcia całej kolekcji wiosna/lato 2012 z podziałem na kategorie, zdjęcia z pokazów mody marki oraz informacje o stylizacjach Deni Cler Milano jakie pokazują się w mediach. Na profilu zamieszczane będą informacje dotyczące kolekcji marki oraz akcji promocyjnych prowadzonych przez markę.
-
Fun page naszego showroomu głównie ma być narzędziem komunikacji marki z mediami i stylistami, ale mam nadzieję że i nasze klientki będą tam chętnie zaglądały. Z myślą właśnie o nich będziemy zamieszczali również informacje o bieżących zatowarowaniach naszych salonów, gdyż nasze kolekcje wprowadzane są do sprzedaży partiami, a także o wyprzedażach i wydarzeniach, w które marka się angażuje - mówi Aneta Zawiślak, specjalista ds. showroomu i PR-u marki.
Zobacz sklepy Deni Cler w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Deni Cler
Tagi: