Sfinks nagradza klientów za badanie jakości

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-10-12 | 18:30
Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”. Program działa na zasadzie zbliżonej do badania „Tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem „Smaku Jakości” może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Dzieląc się opiniami na temat jakości dań, zachowania personelu czy oferowanych promocji, goście restauracji jednocześnie przystępują do systemu lojalnościowego Sfinksa, bowiem przy przekazaniu ankiety spółka przyznaje klientom punkty, za które mogą odebrać atrakcyjne nagrody.
Uruchomienie programu poprzedziło kilkumiesięczne badanie pilotażowe, dzięki któremu Sfinks dokonał weryfikacji jego założeń i pozyskał bazę blisko tysiąca ankieterów. Program „Smak Jakości” prowadzony będzie w kwartalnych edycjach, z których pierwsza potrwa do końca 2011 r. Zaproszeni do udziału w badaniu klienci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, którzy chcą przystąpić do programu powinni się zarejestrować w aplikacji dostępnej przez internet. Po wizycie w restauracji, goście ponownie logują się w systemie, gdzie wypełniają ankietę dotyczącą m.in. jakości obsługi, smaku i dostępności dań, czystości, wystroju i klimatu restauracji czy obowiązującej oferty promocyjnej.
- „Smak Jakości” to program, który ma za zadanie zdobycie interesujących nas obiektywnych informacji od szerokiego grona klientów korzystających na co dzień z naszej oferty. Liczymy, że czując się współautorami wysokiej jakości usług w naszych restauracjach, będą oni także w naturalny sposób promować nasze marki. Chcemy wyróżnić gości, którzy poświęcają swój czas i dzielą się z nami swoimi obserwacjami, dlatego też połączyliśmy program „Smak Jakości” z systemem lojalnościowym, w ramach którego punkty zdobyte za wypełnione ankiety klienci  wymieniają  na nagrody – wyjaśnia Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Przystępując do programu i przekazując ankiety klienci otrzymują punkty za każdy zrealizowany w restauracji paragon. Wśród gamy nagród przewidzianych w pierwszej edycji programu znajdują się zaproszenia i bony podarunkowe do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, nagrody rzeczowe, bony SPA & Travel lub lot balonem. Oferta nagród będzie zmieniać się w kolejnych edycjach programu.
- Wyróżnienia, zdobywane przez nasze restauracje w rankingach konsumenckich są z jednej strony powodem do dumy, ale także pozytywną motywacją do dalszej pracy. Sami stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko i zależy nam na tym, aby jak najdokładniej zmierzyć, jak realizowane są nasze standardy w poszczególnych restauracjach i w jakim stopniu odpowiadają one oczekiwaniom naszych gości. Pomimo, iż w pilotażowym programie poprzedzającym pierwszą edycję „Smaku Jakości” ogólny wskaźnik satysfakcji klienta z usług naszych restauracji wyniósł aż 94%, wiemy, że w tym obszarze zawsze jest miejsce na doskonalenie. Chcemy mieć pozycję niekwestionowanego lidera pod względem jakości usług w segmencie restauracji sieciowych – dodaje Dorota Cacek.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sfinks nagradza klientów za badanie jakości

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.