Z początkiem czerwca tego roku marka odzieżowa Sesst, posiadająca obecnie 8 salonów usytuowanych głównie w galeriach handlowych, udostępniła swoim klientom możliwość dokonywania zakupów online.
-
Głównie z uwagi na stale rosnące zainteresowanie robieniem zakupów w sieci, ale również z racji intensywnego rozwoju sieci sprzedaży, uważamy że jest to najszybsza możliwość dotarcia do szerszego grona klientów. Duża część osób miała już kontakt z naszą marką (Internet, magazyny), ale nie miały możliwości zrobienia u nas zakupów z uwagi na brak salonu w swoim mieście - argumentuje Iwona Florczak, brand manager marki Sesst.
Sesst zapowiada atrakcyjną ofertę promocyjną dla klientów preferujących zakupy online. -
Dla naszych klientów przygotowujemy bardzo ciekawą ofertę rabatową. Nastawiamy się głównie na promocję naszego sklepu poprzez Facebooka, tak więc na profilu marki użytkownicy będą mogli otrzymać specjalne zniżki, głównie poprzez udział w różnego rodzaju konkursach - dodaje Iwona Florczak.
Kolekcje marki Sesst skierowane są do młodych kobiet, które poszukują ciekawych rozwiązań modowych, cenią oryginalną stylistykę i nie boją się eksperymentować z modą. -
Asortyment znajdujący się w sklepie internetowym w 100% odpowiada temu, który dostępny jest w naszych salonach - informuje brand manager.
Zobacz sklepy Sesst w centrach handlowych
Tagi: