W Silesia City Center dobiegają końca prace modernizacyjne. Przez ostatnie 6 miesięcy centrum handlowe przechodziło gruntowną metamorfozę swojej oferty. W galerii przybyło ponad 40 nowych najemców, a ponad 100 salonów poddane zostało liftingowi.
Część sklepów powiększyła także
swoją przestrzeń lub zmieniła adres. Efekty jednej z największych
metamorfoz w Silesii zaprezentowała właśnie ZARA.Popularna hiszpańska marka zdecydowała się na znaczne powiększenie swojego flagowego salonu w Katowicach. Efektem tych zmian jest największy obecnie sklep marki na Śląsku, mający 2300 m kw., z czego 1700 m kw. to powierzchnia handlowa.
Początek kwietnia przyniósł galerii także kolejnego nowego najemcę - LOFT37. Marka zdecydowała się otworzyć w Silesii swój pierwszy stacjonarny butik na Śląsku. Salon ma powierzchnię 60 m kw. LOFT37 stworzony został przez duet projektantek Paulinę Adę Kalińską i Joannę Trepkę.
Na rozwój swojej działalności w Silesii zdecydowała się także Apart. Z początkiem kwietnia marka połączyła swoje dwa salony - Apart Zegarki i Apart Silver oraz powiększyła się o dodatkowo sąsiadujący sklep. W ofercie nowego punktu znajdziemy m.in. zegarki oraz biżuterię wykonaną m.in. ze złota, platyny i srebra. Salon ma powierzchnię 120 m kw.
Od ponad 7 lat Silesia City Center nie ma sobie równych na Śląsku i w Zagłębiu. Dzięki doskonale dobranemu mixowi najemców, lokalizacji, a także efektywnym i spektakularnym działaniom marketingowym, Silesia należy dziś do najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Polsce. Ta rozpoznawalność przekłada się także na liczbę osób, która rocznie odwiedzają galerię. Dziś sięga ona aż 15 milionów - i rośnie z roku na rok.
Tagi: