Sephora z okazji walentynek wprowadziła do Polski nowy zapach luksusowej francuskiej marki Zadig & Voltaire. Perfumy Tome 1 La Pureté dostępne wyłącznie w salonach Sephora, oferowane są pod tą samą nazwą w wersji damskiej i męskiej, zgodnie z unisexową filozofią marki i jej oryginalną rockową estetyką.
-
Sephora z wielką radością wprowadza do Polski młodą francuską markę Zadig & Voltaire. Odzwierciedla ona idealnie to, co nazywamy potocznie paryskim szykiem: niewymuszoną elegancję i indywidualny styl noszone bezbłędnie i bez żadnej przesady. Rockowy, artystyczny charakter Zadig & Voltaire, którego kwintesencją są wolność, świeżość i bezpretensjonalność, znalazł wielbicieli na całym świecie i został po mistrzowsku uchwycony w zapachu Tome 1 La Pureté, który z okazji Walentynek ma premierę w sieci Sephora - mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Marka Zadig & Voltaire, która powstała w 1997 r. w krótkim czasie zyskała status kultowej dzięki zupełnie nowemu podejściu do luksusu. W wydaniu Zadig & Voltaire oznacza on bowiem swobodę, zmysłowość, niewymuszony styl i nowoczesną linię. Marka ta to nie tylko zapachy lecz także moda. Z wysokiej jakości skóry oraz tkanin takich jak jedwab czy kaszmir, powstają jedyne w swoim rodzaju idealnie skrojone seksowne spodnie, t-shirty, swetry, rockowe kurtki, często ozdobione charakterystycznymi motywami czaszki, motyla oraz rozłożonych skrzydeł.
Twórca marki, Thierry Gillier, prawnuk współzałożyciela firmy Lacoste i absolwent nowojorskiej Parson’s School of Design stworzył wg. własnych słów „markę, która jest jak powiew świeżego powietrza, jak fabryka snów, która wyprzedza swój czas – to swobodny luksus za rozsądną cenę.” Zgodnie z rockowo-modową filozofią marki, jej twarzami są muzyk Sean Lennon oraz amerykańska modelka Erin Wesson.
Zobacz perfumerie Sephora w centrach handlowych
Tagi: