Sephora, wiodąca sieć perfumerii wywodząca się z Francji oraz lider sprzedaży kosmetyków selektywnych na rynku polskim, otworzy swoją perfumerię w Millenium Hall. Perfumeria o powierzchni ok. 320 m2 będzie 85 salonem tej marki w Polsce.
-
Sephora to unikalne połączenie światowego designu perfumerii z najszerszą w Polsce ofertą produktową oraz najwyższym poziomem obsługi klienta. Wierzę, że przypadnie ono do gustu wszystkim klientom Millenium Hall. – powiedział Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska i Czechy.
Sephora jest obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków, jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko, w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są prawdziwą przyjemnością.
Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie” - opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej.
Marka Sephora powstała we Francji w 1970 roku, a od 1997 roku jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń i fantazji oraz wyszukania i elegancji.
Otwarcie Millenium Hall zaplanowane jest na październik 2011 roku.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: