Sephora modernizuje perfumerię w CH 3 Stawy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-12 | 16:30
Sephora, lider rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, dokonuje zmian w wystroju swoich sklepów.
Mają one na celu stworzenie jeszcze bardziej przyjaznej klientowi przestrzeni. Najbliższe otwarcie przearanżowanej perfumerii zaplanowano na 15 lipca 2011 r. w katowickim centrum handlowym Trzy Stawy. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Projekt modernizacji perfumerii Sephora w najbliższym czasie obejmie przynajmniej 11 wybranych lokalizacji w całej Polsce, tym m.in. największą perfumerię w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Perfumeria w centrum handlowym Trzy Stawy to kolejna na liście perfumerii objętych programem modernizacji.
Zmiany wystroju wybranych lokalizacji Sephora podyktowane są przede wszystkim chęcią zapewnienia jeszcze większego komfortu dla klientów i przyjemności z zakupów. Stąd też
w odświeżonych perfumeriach zastosowano m.in. nowy, jeszcze czytelniejszy koncept ustawienia asortymentu. Ponadto, w wielu perfumeriach, zgodnie ze strategią firmy, zostaną wprowadzone dodatkowe usługi, takie jak manicure czy profesjonalna regulacja i makijaż brwi (tzw. Brow Bary prowadzone przez markę Benefit). Podłogi Sephora pokryje błyszczący granit, dzięki czemu cała przestrzeń perfumerii zdecydowanie się rozświetli. Nowością będą także charakterystyczne czarno-białe kolumny, które usytuowane zostaną przy wejściu do perfumerii – motyw znany już z nowo otwartych perfumerii Sephora.
Zmiany w aranżacji perfumerii Sephora przeprowadzamy z myślą o naszych klientach. Chcemy, aby każdy czuł się w Sephora jeszcze bardziej komfortowo i mógł wygodnie poruszać się po perfumerii, a także z łatwością odnajdował interesujące go produkty. Zmiany nie będą identyczne w każdej lokalizacji, gdyż na każdą perfumerię patrzymy indywidualnie, a wprowadzane innowacje będą szyte na miarę, w zależności od konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda Sephora będzie nie tylko spełniała nasze najwyższe standardy, ale także będzie dostosowana do lokalnych oczekiwań – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.
Otwarciom przearanżowanych perfumerii towarzyszyć będą liczne atrakcje dla klientów. W Sephora w centrum handlowym Trzy Stawy w Katowicach, w dniach 15-17 lipca na klientów będą czekać m.in. pokazy makijażu oraz konsultacje kosmetyczne.
Sephora została założona we Francji w 1970 r., a od 1997 r. jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń i fantazji oraz wyszukania i elegancji. W Polsce Sephora prowadzi 83 perfumerie w największych miastach.
Sephora to unikalna koncepcja sprzedaży kosmetyków obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko, w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są dla klientów prawdziwą przyjemnością.
Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków Sephora, jako pierwsza sieć, wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie” opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej, np. dr Brandt, Sampar, StriVectin.
Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 r. Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród wszystkich perfumerii obecnych na rynku polskim i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.
Zobacz perfumerie Sephora w centrach handlowych
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH 3 Stawy
Zobacz wszystkie sklepy w CH 3 Stawy
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sephora modernizuje perfumerię w CH 3 Stawy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.