Nowy salon The Body Shop został otwarty 3 sierpnia br. w łódzkim centrum handlowym Manufaktura, zajmując powierzchnię około 50 m kw. na parterze obiektu. Decyzja o otwarciu kolejnego salonu The Body Shop w tym miejscu była podyktowana wieloma względami.
-
Manufaktura to nie tylko miejsce idealne pod kątem handlowym. Stanowi również świetne centrum kulturalno-rozrywkowe, a to przyciąga fanów naszej marki. – wyjaśnia Justyna Chybowska, senior brand manager marki The Body Shop. -
Ponadto Łódź zaraz po Warszawie jest największą aglomeracją – nie mogło nas tu zabraknąć! – dodaje J. Chybowska.
Design sklepu odzwierciedla najnowszy koncept marki – Pulsensation, który został zaprojektowany w celu zapewnienia klientom jak największego komfortu.
- Nasi klienci uwielbiają testować produkty, zarówno z linii pielęgnacyjnej ciała, jak i twarzy. Ciekawe składniki z różnych zakątków świata, niepowtarzalne zapachy oraz zastosowanie najnowszych technologii zachęcają do poznawania asortymentu już w sklepie. – mówi Justyna Chybowska.
The Body Shop to brytyjska marka, która działa w Polsce od 9 lat i znajduje się w portfolio grupy Alshaya Poland. Nowo powstały salon jest 13 sklepem The Body Shop w Polsce. Na całym świecie marka sprzedaje w około 4 tys. lokalizacji. The Body Shop jest naturalną i etyczną marką kosmetyczną, będącą przykładem firmy przyjaznej środowisku. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie.
Przed Manufakturą są kolejne otwarcia nowych butików. Jednym z nich będzie salon amerykańskiej marki Forever 21, który dołączy do oferty centrum handlowego w pierwszych dniach września br. Grono najemców Manufaktury wzbogacą również salon firmowy kosmetycznej marki Origins (grupa Estee Lauder), Hego’s Milano, Swarovski oraz Giacomo Conti.
Tagi: