Sneakers po przetłumaczeniu z języka angielskiego to po prostu trampki. Terminem tym określa się wszelkiego typu obuwie sportowe. Jednak wokół legendarnych modeli i specjalnych serii zbudowano osobliwą kulturę, która potrafi łączyć ze sobą ludzi z całego świata. Sami pasjonaci produktów nazywają się dumnie – sneakerheadami.
Sneakerheadzi cenią sobie precyzyjne wykonanie, wysokiej jakości materiał i interesujące detale. Uważają, że obuwie to idealne narzędzie wyrażania siebie i własnej historii. -
Wielu z nich potrafi wydać ostatnie pieniądze na nową parę, odmawiając sobie przy tym innych, często ważniejszych rzeczy. Zdobycie upragnionej pary jest jak polowanie, często wiążę się wyjazdami do innych miast lub państw, gdzie w kolejce przed sklepem trzeba spędzić nawet 48 godzin – mówi Michał Mahol Machowicz, brand manager firmy Sneakers by Distance.
Do grona miejsc, które odwiedzają sneakerheadzi dołącza teraz Manufaktura. Mogą do niej przyjeżdżać nie tylko pasjonaci z Łodzi, ale także całego województwa a nawet z odległych zakątków Polski i świata. Salon Sneakers by Distance Manufaktura jest naprawdę jedynym w regionie, a jednym z dziesięciu stacjonarnych sklepów tej sieci w Polsce. Poza naszym krajem sieć funkcjonuje wyłącznie w internecie. Są w niej dostępne buty tak renomowanych producentów jak: Nike, New Balance, Adidas, Reebok, Puma, Asics, Diadora, Saucony, KangaROOS i Jordan Brand.
Przed Manufakturą kolejne intensywne tygodnie z otwarciami nowych butików. Jednym z nich będzie salon kultowej amerykańskiej marki Forever 21, który dołączy do oferty Manufaktury w pierwszych dniach września. Grono najemców Manufaktury wzbogaci również salon firmowy kosmetycznej marki Origins (grupa Estee Lauder), pojawią się Hego’s Milano, The Body Shop, Swarovski i Giacomo Conti.
Tagi: