Ryłko, jedna z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych polskich
marek obuwniczych, dwukrotnie powiększyła swój salon w galerii handlowej
w Sosnowcu. W nowym, większym salonie (ponad 160 m kw.) dostępna jest
zarówno szeroka oferta obuwia, jak i galanterii skórzanej - torebek,
portfeli i pasków.
- Salon Ryłko z sukcesem działa w FHS od ponad 5 lat i jesteśmy zadowoleni z obrotów jakie generuje. Zdecydowaliśmy się na dwukrotne zwiększenie powierzchni sklepu ze względu na poszerzenie i wzbogacenie oferty produktowej oraz chęć podniesienia komfortu zakupów dla naszych klientów. Aranżacja sklep została dostosowana do najnowszej koncepcji obowiązującej w sieci Ryłko - komentuje Konrad Grabski, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej.
Ryłko to polska firma rodzinna założona w 1964 roku i od tego czasu bardzo dynamicznie się rozwija. Ryłko jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych marek obuwniczych na polskim rynku. Co roku potwierdzają to rankingi marek przeprowadzane m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Tagi: