Marka Quiosque rozwija sieć sprzedaży i stawia na franczyzę. Firma PBH, do której należy marka, otworzyła właśnie kolejny salon w galerii King Cross Marcelin. To piąty sklep sieci Quiosque w Poznaniu. Lokal zajmuje powierzchnię 106 m kw.
Wyniki sprzedaży w pozostałych salonach Quiosque w tym mieście wskazują, że jest coraz większe zainteresowanie naszą marką. Nasza strategia zakłada, że jesteśmy obecni zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach, a więc Poznań idealnie się w nią wpisuje
mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m kw., w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 zł do 2,5 zł na 1m kw. netto.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji.