Kolejną siecią, która w ostatnim czasie relokowała i powiększyła lokal w
warszawskim centrum handlowym przy ulicy Głębockiej jest Bytom, marka modowa,
oferująca elegancką odzież dla mężczyzn.
Sieć Bytom początkowo zajmowała w centrum handlowym powierzchnię 79 m kw.,
a po powiększeniu zwiększyła się ona niemal dwukrotnie i obecnie liczy
153 m kw. Lokal w nowej odsłonie i aranżacji został oddany do dyspozycji
klientów w połowie marca b.r.
Bytom to jedna z najstarszych i
najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Na rynku działa
od 1945 r., ubierając kolejne pokolenia mężczyzn w wysokiej jakości
tkaniny. Bytom słynie przede wszystkim z doskonale skrojonych i
wykonanych garniturów, a od kilku lat umożliwia również zaprojektowanie i
uszycie wybranego modelu na miarę. Od 2011 w ofercie sieci znajdują się
również ubrania casualowe, takie jak płaszcze, kurtki, koszule, swetry,
jak również bogaty wybór akcesoriów. Ubrania marki Bytom skierowane są
do mężczyzn poszukujących ponadczasowej klasyki i elegancji, ceniących
wysokiej klasy materiały i precyzję wykonania.
Tagi: