24 czerwca w Europie Centralnej nastąpiło reotwarcie salonu sportowego marki 4F, który przywitał klientów podwojoną powierzchnią i jeszcze bogatszą ofertą skierowaną do pasjonatów aktywności fizycznej.
4F to wiodąca na polskim rynku marka produkująca odzież sportową, dedykowaną fanom aktywnego spędzania czasu wolnego. Znakiem rozpoznawczym jej produktów jest połączenie jakości, technologii, a także modnego wzornictwa. Nowy salon, o łącznej powierzchni ponad 250 metrów kwadratowych, znajduje się na terenie pasażu, w sąsiedztwie sklepów Triumph i Clooud.
– Na decyzję o powiększeniu metrażu miało wpływ kilka czynników – mówi Małgorzata Gabryś, head of expansion&investment spółki OTCF, właściciela marki 4F. – G łówny stanowi rosnący obrót oraz chęć poszerzenia dostępnego asortymentu, ponieważ obserwujemy zwiększony popyt na odzież i akcesoria sportowe. Otworzyliśmy nasz sklep w nowej aranżacji wizualnej, co, mamy nadzieję, również wpłynie na komfort zakupowy klientów. Europa Centralna jest dla nas dobrym miejscem do rozwoju, bo to jeden z największych parków handlowych w Polsce, na dodatek ze świetną lokalizacją.
Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego atrakcyjne wielkopowierzchniowe sklepy oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Jest to jeden z największych obiektów komercyjnych w Polsce i Europie. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2.300 bezpłatnych miejsc parkingowych.