Multibrand S’portofino, w sezonie wiosna/lato 2016, powiększył swoje
portfolio o legendarne marki, do tej pory niedostępne w żadnym innym
miejscu w Polsce.
Do oferty dołączyła włoska marka luksusowych kapeluszy Borsalino,
najmodniejsze, produkowane ręcznie okulary Illesteva, marka skierowana
do młodszego odbiorcy Zoe Karssen, odzież oraz akcesoria wpisujące się w
trend beachwear od Melissy Odabash wraz z legendarną marką francuskich
szortów kąpielowych Vilebrequin.
Rozszerzeniu uległa także oferta
golfowa, gdyż oprócz dotychczas dostępnych marek golfowych tj. Chervo,
Jeckerson i FootJoy, do asortymentu golfowego dołączyły także marki
G/Fore, Ecco Golf oraz Alberto.
Oferta S’portofino sukcesywnie
powiększa się z sezonu na sezon, zaskakując swoich odbiorców markami,
które są uważane za wiodące w danej dziedzinie. Zbliżający się sezon
zimowy przyniesie ze sobą wiele niespodzianek, które będą związane nie
tylko ze stale rozbudowywanym portfolio.
Tagi: