Ryłko to marka, która klientom kojarzy się z wysokiej jakości produktami ze skóry i ponad 60-letnią tradycją polskiego obuwnictwa. Firma z jednoosobowego zakładu rzemieślniczego stała się jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku producentów butów i galanterii. Uznanie i zadowolenie klientów zyskuje dzięki autorskim konceptom związanym z uszlachetnianiem skóry. Produkty dla mężczyzn, kobiet i dzieci, dostępne od połowy wakacji w Europie Centralnej, są doceniane także za komfort użytkowania.
–
Ryłko doskonale uzupełni nasz asortyment z segmentu obuwniczo-galanteryjnego – mówi Katarzyna Lenartowicz, p.o. dyrektora Centrum Handlowego Europa Centralna.
Do tej pory ofertę obuwniczą tworzyły takie marki jak CCC, Deichmann, New Balance, Kari, Priority Room, Badura, Gino Rossi czy Wojas – w sąsiedztwie którego otworzy się nowy salon. – dodaje K. Lenartowicz.
–
Wybór Europy Centralnej to kolejny krok w naszej ekspansji. Dogodna lokalizacja parku handlowego, wyróżniające się projekty marketingowe, atrakcyjna pod względem demograficznym i ekonomicznym strefa zasięgu – to tylko kilka z czynników, jakie zdecydowały o nawiązaniu przez nas współpracy. – mówi Konrad Grabski, manager ds. inwestycji i rozwoju w Ryłko.
Europa Centralna składa się z parku handlowego, mieszczącego atrakcyjne wielkopowierzchniowe sklepy oraz galerii oferującej szeroki asortyment towarów i usług. Oferta centrum obejmuje szeroki wachlarz najemców, w tym Tesco Extra, Sports Direct, Jula, Bershka, Smyk Megastore, H&M, Mc Donalds oraz 2,3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.
Tagi: