W maju 2011 roku zostało uruchomionych pierwszych 12 punktów doładowań aut elektrycznych w warszawskich centrach handlowych, odwiedzanych przez dziesiątki milionów klientów rocznie: w Galerii Mokotów, Arkadii, CH Warszawa Wileńska i Blue City. e+ jest pierwszą spółką w kraju, która działa jako integrator dostarczający pełen pakiet usług, umożliwiający korzystanie z pojazdu elektrycznego. Firma, której strategicznym celem jest budowanie rynku elektrycznej mobilności w Polsce, zapewnia dostęp do własnej, dynamicznie rozbudowywanej sieci punktów doładowań oraz wynajem, serwis, ubezpieczenie i assistance pojazdu. Spółka e+ kieruje ofertę głównie do firm oraz instytucji publicznych, którym bliskie są wartości społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), innowacyjności, nowych technologii oraz świadomość ekologiczna.
-
Właściciele i zarządcy oraz dyrektorzy marketingu szanowanych na rynku firm doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważny w budowaniu pozycji marki jest wizerunek przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Chcielibyśmy upowszechniać ideę CSR poprzez bardziej przyjazne środowisku i ekonomiczne wykorzystanie samochodów firmowych – mówi Przemysław Łaszczewski, prezes e+ Sp. z o.o.
Firma po raz pierwszy w Polsce umożliwia krótko- i długoterminowy wynajem pojazdów elektrycznych, które mogą służyć np. jako auta pokazowe czy flotowe. Obecnie spółka e+ oferuje model Mitsubishi i-MiEV, pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód elektryczny, który jest cichy, innowacyjny i przyjazny środowisku – nie emituje do atmosfery dwutlenku węgla i tlenków azotu. W najbliższym czasie e+ planuje rozszerzenie oferty również o samochody innych producentów.
-
Działalność e+ doskonale odzwierciedla nasze hasło, które brzmi „Let’s make revolution". Naszym celem jest zainicjowanie w Polsce rozwoju rynku pojazdów elektrycznych. Jako eksperci mobilności elektrycznej chcemy wspólnie z naszymi partnerami i klientami nie tylko kształtować rynek, ale również aktywnie wspierać wszelkie inicjatywy społeczne i prywatne, związane z popularyzacją mobilności elektrycznej – mówi Przemysław Łaszczewski, prezes e+ Sp. z o.o.
Analitycy rynku motoryzacyjnego na świecie szacują, że w 2020 roku udział samochodów hybrydowych i elektrycznych w sprzedaży nowych aut wyniesie nawet do 52%.. Z analiz Frost & Sullivan wynika, że w najbliższych latach po drogach na całym świecie będzie jeździło niemal 6,5 mln pojazdów o napędzie hybrydowym i elektrycznym.
Uruchomienie najliczniejszej w Warszawie sieci punktów doładowań e+ w czterech popularnych centrach handlowych to pierwszy krok w rozwoju spółki. Do końca roku firma planuje zainstalować łącznie 50 tego typu punktów w stolicy, a w 2013 roku można się spodziewać 300 punktów doładowań w 14 miastach Polski. Będą one funkcjonowały nie tylko w obiektach handlowych, ale również w biurowcach, na parkingach czy w siedzibach swoich klientów i partnerów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Mokotów
Zobacz wszystkie sklepy w Galerii Mokotów
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Arkadii
Zobacz wszystkie sklepy w Arkadii
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Warszawa Wileńska
Zobacz wszystkie sklepy w CH Warszawa Wileńska
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Blue City
Zobacz wszystkie sklepy w Blue City
Tagi: