Vision Express od 20 lat świadczy najwyższej jakości usługi z zakresu kompleksowej opieki i ochrony wzroku. Dzięki długoletniemu doświadczeniu marka wie, czego potrzebują jej klienci, a oferując gwarancję na swoje produkty i usługi, doszła do perfekcji w tym, co robi. Z tego też powodu kampania wizerunkowa marki Vision Express została oparta na nowej platformie komunikacyjnej jaką jest „Ekspert” i przedstawia markę jako specjalistę w dziedzinie dbania o wzrok, służącego pomocą od 20 lat. Idea kreatywna wykorzystuje sytuacje z życia klientów marki, w których zawsze pojawia się osoba Eksperta, uświadamiającego i pomagającego rozwiać problem ze wzrokiem.
W ramach kampanii wizerunkowej została przygotowana kampania telewizyjna prowadzona na wybranych kanałach m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wspierana przez kampanię prasową w magazynach kobiecych oraz szeroki zakres działań BTL.
-
Celem komunikacji jest wykreowanie silnej relacji klientów z marką, złożenie obietnicy, która zachęci nowych klientów do wyboru Vision Express, a obecnych umocni w przekonaniu, że warto pozostać z marką na dłużej. Nowa kampania pokazuje eksperta, który pojawia się w naszym życiu wszędzie tam, gdzie mamy problemy ze wzrokiem np. przy porannej lekturze gazety, odczytaniu wskazań nawigacji w samochodzie, czy też przy czytaniu informacji z opakowań kosmetyków. Marka w każdej przedstawionej przez nas sytuacji w prosty i czytelny sposób odpowiada na potrzeby klienta – podkreśla Piotr Sroka z agencji San Markos, która jest autorem kampanii.
Tagi: