Ruszyła urodzinowa kampania Blue City

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-02 | 10:54
„Tu odkryjesz świat atrakcji" – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. ruszyła urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.
Wydarzenia odbywające się w warszawskim centrum zostaną wsparte unikalną kampanią mobilną. Na ulice Warszawy wyjadą sygnowane przez Blue City nowoczesne autobusy, informujące o zaplanowanych atrakcjach. Przewidziano także grę internetową, dzięki której każdy będzie mógł sterować jednym z autobusów. Kwiecień w Blue City to moc imprez i atrakcji. Specjalnie dla miłośników sztuki zaplanowano festiwal Art City. Zachęcająco zapowiada się również wielkanocna odsłona Jarmarku Produktów Regionalnych, podczas którego będzie można spróbować świątecznych specjałów z każdego zakątka kraju. Powstanie także Miasteczko Kobiet organizowane przez firmę Douglas i SuperPharm. A to zaledwie część atrakcji, jakie szykuje Blue City. Zwieńczeniem urodzinowego miesiąca będzie Blue Week – tydzień wielkich promocji i rabatów.
Kwietniowym wydarzeniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która ruszyła pierwszego kwietnia i obejmuje swoim zasięgiem Warszawę. Zamiast tradycjnych billboardów, na ulicach miasta pojawiły się trzy autobusy, które stanowią mobilny symbol Blue City. Na pojazdach pojawiła się atrakcyjna grafika centrum oraz logotypy unikalnych najemców. Świeże podejście do prowadzenia kampanii outdoorowej wzmocni przekaz reklamowy, zapewni duży zasięg i wysoką zauważalność. Każdy z autobusów porusza się po indywidualnie wytyczonej trasie. W dni robocze pojazdy będzie można dostrzec w godzinach szczytu na najbardziej ruchliwych ulicach miasta, m.in. w Alejach Jerozolimskich, na ul. Marszałkowskiej oraz w Al. Prymasa Tysiąclecia. W weekendy autobusy będą poruszać się w pobliżu popularnych kompleksów parkowych stolicy. Działania zostaną wsparte kampanią internetową. Na portalu Facebook uruchomiona zostanie specjalna aplikacja. Dzięki niej każdy, kto „polubił" Blue City, będzie mógł wskazać kierowcy jednego z autobusów drogę, a przy okazji wygrać nagrodę. Kreacją oraz komunikacją kampanii zajęła się agencja Communication Unlimited, za działania interaktywne odpowiada Webprovider, a za wsparcie eventowe – Media Project.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Blue City
Zobacz sklepy w Blue City
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-03-02 do 2012-03-13

Zobacz także

Ruszyła urodzinowa kampania Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.