Ruszyła kampania telewizyjna Burger King

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-04 | 16:34
Od 1 maja w blokach reklamowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych króluje ogień i burger Whopper®. To główni bohaterowie pierwszej wizerunkowej kampanii telewizyjnej sieci Burger King w Polsce.
Hasłem przewodnim filmu jest slogan "Najlepszy, bo grillowany na ogniu", podkreślający wyjątkowy smak burgera Whopper®.  
Wiodącym motywem telewizyjnego spotu jest ogień, a bohaterem filmu – flagowy produkt Burger King, burger Whopper®. Spot podkreśla wyjątkowość Whoppera, prezentując jego świeże składniki oraz unikalny sposób przygotowania, czyli grillowanie na ogniu, dzięki któremu ten burger ze 100% wołowiny zyskuje niepowtarzalny smak.
- O tym, że Whopper® w pełni zasługuje na miano kultowego burgera, doskonale wiedzą stali goście naszych restauracji. Natomiast tą kampanią chcemy dotrzeć do tych, którzy nie mieli jeszcze okazji spróbować Whoppera – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King i dodaje: – Jest to jedyny taki burger na rynku, bo grillowany na ogniu i zawierający 100% wołowiny. Pokazując to w naszym spocie, zachęcamy konsumentów, by sami przekonali się, że Whopper® nie ma sobie równych.
Dotychczas w ramach akcji promocyjnych Burger King prowadził głównie lokalne kampanie radiowe i outdoorowe, a także działania w internecie i mediach społecznościowych, m.in. na fan page marki na Facebooku, gromadzącym obecnie ponad 23 tysiące fanów.
- Liczba naszych restauracji dynamicznie rośnie, jesteśmy już obecni w 14 miastach w Polsce – komentuje Daniel Kasper. – Uznaliśmy zatem, że to dobry moment, by pojawić się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych z pierwszą, wizerunkową kampanią reklamową.
Spoty wyświetlane będą do 11 czerwca na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, TV4, TVN Turbo, Discovery, a także w tematycznych kanałach filmowych (Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska), muzycznych (Vh1, Viva, MTV, Eska TV), sportowych (Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub) i przyrodniczych (National Geografic, Planete, Travel Channel), a także innych kanałach z sieci AtMedia.
Autorem kreacji kampanii jest agencja FireFly Creation. Produkcją spotu zajęła się firma Badi Badi fx studio, a za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.
Zobacz wszystkie sklepy Burger King
Zobacz wszystkie sklepy Pizza Hut
Zobacz wszystkie sklepy KFC
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-05-14 do 2011-05-14

Zobacz także

Ruszyła kampania telewizyjna Burger King

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.