Rusza nowa kampania jakościowa McDonald’s Polska

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-26 | 13:00
24 sierpnia McDonald’s Polska rozpoczął nową, ogólnopolską kampanię informacyjną. Jej celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s - ich naturalnych składników, procesu przygotowania oraz wysokiej jakości i wartości odżywczych.
Bohaterowie nowej kampanii to dwójka młodych przyjaciół. Cechuje ich to, że są dociekliwi i nie zadowalają się obiegowymi twierdzeniami. Wolą sami przekonać się, gdzie leży prawda. Nasi przyjaciele stawiają sobie za cel poznanie faktów o produktach McDonald’s. Efekty ich dociekań będą prezentowane w kolejnych spotach telewizyjnych.
Pierwszym tematem wziętym pod lupę jest mięso wołowe – główny składnik oferowanych w restauracjach McDonald’s kanapek Big Mac, McRoyal, Wieś Mac czy tradycyjnego hamburgera. W kolejnych odsłonach dociekliwi będą poznawać inne produkty oferowane w polskich restauracjach sieci McDonald′s.
Centralną rolę w komunikacji odgrywa strona internetowa www.dociekliwi.pl, do której prowadzą wszystkie materiały związane z kampanią. Zebrane na niej materiały, w tym liczne reportaże filmowe, pokazują dostawców McDonald’s, stosowane przez nich rozwiązania służące zapewnieniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa produktów. Wśród zasobów na dociekliwi.pl znajdą się również wypowiedzi niezależnych ekspertów zajmujących się technologią żywności i żywieniem. Baza materiałów będzie stopniowo rozszerzana.
Osoby, które nie znajdą tam odpowiedzi na pytania związane z produktami McDonald’s będą mogły skorzystać z możliwości ich zadania online, a nawet przekonania się na własne oczy, jak wygląda organizacja i procedury na zapleczu restauracji McDonald’s. Strona umożliwia zapisy na takie wizyty w wybranych terminach i lokalizacjach.
Kampania dociekliwi.pl otrzymała bogate wsparcie medialne. Spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, TVP) oraz w Internecie (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl). Kampania będzie również promowana w restauracjach McDonald’s za pomocą materiałów POP.
Kreację oraz kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Zobacz restauracje McDonald′s w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-08-20 do 2011-08-21

Zobacz także

Rusza nowa kampania jakościowa McDonald’s Polska

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.