Kluczem do uczestnictwa w programie będzie karta z unikalnym numerem. Jej dystrybucja rozpocznie się pod koniec marca. Po aktywacji karty (za pomocą SMSa lub w punkcie informacyjnym galerii) każdy klient będzie mógł korzystać ze specjalnych rabatów, promocji, konkursów a przede wszystkim loterii zakupowych. Intro programu stanowi kwietniowa loteria kumulacyjna „Skok na kasę”.
Co wyróżnia program lojalnościowy galerii Echo?
Jak mówi dyrektor obiektu, Grzegorz Czekaj: -
To pierwsza na rynku, spójna, całoroczna strategia sprzedażowo – lojalnościowa w centrum handlowym. Oparta o proste zasady działania, w pełni wykorzystująca doświadczenia Echo Investment w tym zakresie. Dzięki Rabatomatom loterie w galerii Echo to najbardziej wydajne akcje promocyjne w polskich centrach handlowych. Nikt nie wydaje bezpośrednio swoim klientom tyle kuponów rabatowych co galeria Echo. Przypomnę tylko, że po 4 edycjach loterii z użyciem tej mechaniki w sierpniu zeszłego roku, w trakcie 3 tygodni trwania akcji osiągnęliśmy niebagatelny wynik ponad 150 000 skanów. Liczby mówią same za siebie.
Maciej Barański, Manager ds. marketingu dodaje: -
Rosnące wskaźniki frekwencji w obiekcie (ok. 750 000 miesięcznie – przyp. red.) i obrotów potwierdzają słuszności przyjętej strategii. Jako lider na rynku centrów handlowych kreujemy rzeczywistość handlową regionu między innymi poprzez stosowanie nowoczesnych i niestandardowych
kierunków w marketingu. Klub Galerii Echo jest uniwersalnym połączeniem działań pro – sprzedażowych z nagradzaniem klientów. To budowanie lojalności klientów i relacji z najemcami w jednym.
Klub Galerii Echo będzie stałym i silnym wyróżnikiem na rynku. Jego mocne strony to także brak kosztów tworzenia i drukowania katalogów nagród, brak kosztów ich magazynowania i logistyki. Budżet nagród nie zależy od wartości obrotów w programie. Według przedstawicieli galerii Echo oparcie programu o mechanizmy loteryjne pozwala uniknąć szeregu problemów występujących w typowych schematach lojalnościowych.
Tagi: