Rusza Klub Galerii Echo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-19 | 18:04
1 kwietnia w galerii Echo w Kielcach rusza program lojalnościowy oparty na mechanice comiesięcznych loterii. Ciekawa perspektywa poparta solidnym doświadczeniem.
Kluczem do uczestnictwa w programie będzie karta z unikalnym numerem. Jej dystrybucja rozpocznie się pod koniec marca. Po aktywacji karty (za pomocą SMSa lub w punkcie informacyjnym galerii) każdy klient będzie mógł korzystać ze specjalnych rabatów, promocji, konkursów a przede wszystkim loterii zakupowych. Intro programu stanowi kwietniowa loteria kumulacyjna „Skok na kasę”.
Co wyróżnia program lojalnościowy galerii Echo?
Jak mówi dyrektor obiektu, Grzegorz Czekaj: - To pierwsza na rynku, spójna, całoroczna strategia sprzedażowo – lojalnościowa w centrum handlowym. Oparta o proste zasady działania, w pełni wykorzystująca doświadczenia Echo Investment w tym zakresie. Dzięki Rabatomatom loterie w galerii Echo to najbardziej wydajne akcje promocyjne w polskich centrach handlowych. Nikt nie wydaje bezpośrednio swoim klientom tyle kuponów rabatowych co galeria Echo. Przypomnę tylko, że po 4 edycjach loterii z użyciem tej mechaniki w sierpniu zeszłego roku, w trakcie 3 tygodni trwania akcji osiągnęliśmy niebagatelny wynik ponad 150 000 skanów. Liczby mówią same za siebie.
Maciej Barański, Manager ds. marketingu dodaje: - Rosnące wskaźniki frekwencji w obiekcie (ok. 750 000 miesięcznie – przyp. red.) i obrotów potwierdzają słuszności przyjętej strategii. Jako lider na rynku centrów handlowych kreujemy rzeczywistość handlową regionu między innymi poprzez stosowanie nowoczesnych i niestandardowych
kierunków w marketingu. Klub Galerii Echo jest uniwersalnym połączeniem działań pro – sprzedażowych z nagradzaniem klientów. To budowanie lojalności klientów i relacji z najemcami w jednym.
Klub Galerii Echo będzie stałym i silnym wyróżnikiem na rynku. Jego mocne strony to także brak kosztów tworzenia i drukowania katalogów nagród, brak kosztów ich magazynowania i logistyki. Budżet nagród nie zależy od wartości obrotów w programie. Według przedstawicieli galerii Echo oparcie programu o mechanizmy loteryjne pozwala uniknąć szeregu problemów występujących w typowych schematach lojalnościowych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Rusza Klub Galerii Echo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.