Rusza kampania marki Reebok "Reethym of Lite"

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-25 | 15:28
Reebok Classics razem z producentem muzycznym i projektantem Swizzem Beatzem zaprezentowali wspólne przedsięwzięcie – kampanię "Reethym of Lite". Kampania promuje nową kolekcję odzieży i butów marki, łączącą w sobie miejski styl Reeboka z lekkością i najnowocześniejszymi technologiami, poprzez pokazanie motywu „Reethym of Lite” widzianego okiem samego artysty.
- Kampania Reethym of Lite łączy telewidzów, ludzi słuchających radio oraz tych, którzy lubią się bawić – mówi Swizz Beatz. - Każdy w swoim życiu musi mieć światło, które go prowadzi. Dla mnie kampania Reethym of Lite to wielka "Międzynarodowa impreza”, łącząca lekkość obuwia, taniec, muzykę, sztukę i styl z rytmem ludzkiego życia – dodaje.
Kampania "Reethym of Lite" jest najnowszym etapem współpracy, która na nowo definiuje relacje pomiędzy artystą a marką. Swizz - producent platynowych płyt, artysta, projektant i zarazem filantrop, został dyrektorem kreatywnym działań prowadzonych dla marki, co jednocześnie oznacza powrót Reebok Classics do telewizji.
Swizz swoją muzyczną wizję kampanii Reethym of Lite chce sprowadzić do utworu „International Party” z jego nowej płyty: Kiedy kończyłem nagrywać swoją ostatnią płytę, wiedziałem, że będzie ona idealnie pasować do kampanii. Takie rzeczy się po prostu czuje. Z tekstem i odpowiednim beatem, Swizz był gotowy zwizualizować kampanię, a do realizacji teledysku wybrał najlepszego, znanego na całym świecie reżysera – Chrisa Robinsona.
Wizja Swizza kampanii "Reethym of Lite" z każdym krokiem stawała się coraz bardziej rzeczywista. Do współpracy zaangażowano najbardziej twórcze umysły w branży, w tym choreografa Hi-Hata i operatora świateł laserowych Eliava Kadosha. Hi-Hat podczas castingu wybrał 25 najlepszych tancerzy z całego świata, dzięki którym można było wprowadzić w życie koncepcję łączącą buty Reebok Lite z tańcem. Kluczowe miejsce w teledysku, zajęło dziewięć wschodzących gwiazd światowego street dance’u: Lil Buck, Haspop, Destini Rogers, B-Boy LL Flex, Kelli Divincen, Daniel Graham, Duncan Tran i B-Boy Lil ′Bob. Poza tancerzami w kulminacyjnej scenie teledysku wzięło udział ponad 150 statystów, stwarzając prawdziwą „międzynarodową imprezę”.
W studiu produkcyjnym Downey Studios w Kalifornii, Light Rave International utworzył instalacje laserową i świetlne efekty. Sztuka przekroczyła swoje granice, gdy zespół stworzył nowatorskie efekty za pomocą laserów, dymu oraz wykorzystania akrylowego okna. W efekcie końcowym znak Classics „R” ukazuje się w wielowymiarowym zamkniętym pudełku.
- W ciągu ostatnich lat, skupiliśmy się na stworzeniu wspaniałych produktów na styku życia, sportu i mody. Kolekcja Classic Lite została unowocześniona o nowe materiały, kolory i detale z myślą o ludziach, którzy żyją na pograniczu tańca, sztuki, ulicznej kultury i sportu - to właśnie z nimi chcemy świętować kampanię Reethym of Lite. Swizz ma świetne wyczucie i doskonale rozumie naszą markę. I właśnie to jest naszym sposobem na sukces - mówi Todd Krinsky, szef Reebok Classics.
Od początku Reebok i Swizz zdecydowali, że wszystkie elementy kampanii będą zintegrowane tak, żeby stworzyć efekt synergii. Jedna idea kreatywna została spójnie pokazana poprzez reklamę TV, materiały drukowane, nośniki out-of-home, działania online oraz teledyski. Dodatkowymi elementami uzupełniającymi kampanię są filmy z backstage’u oraz wywiady ze Swizzem, Chrisem, Hi-Hatem i tancerzami - dostępne na stronie www: WeRClassic.com.
Kolekcja Reebok Lite dla kobiet i mężczyzn jest obecnie dostępna w sprzedaży detalicznej na całym świecie.
Kampania "Reethym of Lite" będzie kampanią PR a nie stricte mediową. - W Polsce aktualnie planujemy kampanie PR oraz działania z portalem/gazeta StreetMag. Ponadto zwiększoną aktywność ATL planujemy w okresie października-listopada w wybranej prasie (3-4 tytuły) skierowanej do młodzieży - wyjaśnia w imieniu marki Reebok Magdalena Wilk, Project Executive z firmy ARBOvision, która zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. - Jednym z kluczowych elementów tej kampanii będą działania event marketing obejmujące: mistrzostwa świata DJ-ów (IDA 2011), sponsoring eventów dla b-boy′ów oraz product seeding do osobistości ze świata muzyki i tańca - dodaje.
Zobacz kolekcje marki Reebok
Zobacz sklepy Reebok w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-07-07 do 2011-07-10

Zobacz także

Rusza kampania marki Reebok "Reethym of Lite"

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.