O 11,1% do 60,6 mln zł wzrosły w grudniu 2014 r. obroty Grupy Redan w porównaniu do poprzedniego roku. Narastająco w skali całego 2014r. przychody Grupy w ujęciu r./r. zwiększyły się o 7,3% do 503,8 mln. zł. Na koniec grudnia powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 107,8 tys. m kw., co oznacza wzrost o 8,1% w porównaniu do grudnia 2013 r.
Sieć sklepów segmentu modowego GK Redan dynamicznie się rozwijała w 2014 r. Otwarto 31 sklepów franczyzowych marki Top Secret, 6 Trolla oraz 32 kornery. Uruchomiono także 1 sklep własny Top Secret oraz 28 outletów, w tym 5 namiotów w miejscowościach turystycznych. W ubiegłym roku dokonano także licznych zmian w istniejących już placówkach, przebudowano 4 sklepy franczyzowe w Kraśniku, Gryficach, Lubartowie i Kołobrzegu. Zmieniono również aranżację w 8 sklepach Top Secret.
W 2014r. pozyskano 14 nowych franczyzobiorców, a przyrost powierzchni sprzedaży sklepów franczyzowych Top Secret, w porównaniu do 2013r., wyniósł 18%. Dla sieci Troll w 2014 r. pozyskano 4 nowych franczyzobiorców, co przełożyło się na ponad 35% przyrost powierzchni sieci w porównaniu do 2013 r.
Tagi: