Po niedawnym otwarciu nowego salonu w Sokołowie, polska marka odzieżowa Quiosque poszerzyła sieć o kolejny sklep, działający na zasadzie franczyzy. Tym razem salon Quiosque otwarto w centrum handlowym przy ul. Brzeskiej w Białej Podlaskiej. Lokal zajmuje powierzchnię 131 m kw.
W salonie klientki znajdą najnowszą kolekcję Quiosque - komplementarne ubrania oraz akcesoria: torebki, szale i apaszki oraz biżuterię. Marka Quiosque to obecnie sieć licząca ponad 130 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych, a także na głównych ulicach miast. Marka jest dostępna dla klientek w całej Polsce, nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także on-line pod adresem www.quiosque.pl.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m kw. w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5-2,5 tys. zł na 1 m kw. netto.
Tagi: