W Warszawskim Domu Mody Klif, 4 marca br., otworzono nowy, multibrandowy butik Royal Kids. Wśród wyselekcjonowanego asortymentu sklepu znajdziemy najnowsze, wiosenno-letnie kolekcje dziecięce i młodzieżowe światowych marek, takich jak: Angel's Face, Catimini, Diesel czy Tommy Hilfiger.
Prestiżową ofertę Domu Mody Klif wzbogaciliśmy o Royal Kids, butik z markowymi ubraniami w rozmiarach dziecięcych i młodzieżowych, który doskonale uzupełnia asortyment dotychczasowych najemców. Dodatkowo w ofercie dziecięcej Klifu można znaleźć kolekcje marek, takich jak: H&M, COS czy United Colors of Benetton, którego salon wkrótce zobaczymy w nowej odsłonie. Ponadto zapraszamy do jedynego w Polsce salonu Jacadi Paris
– informuje Agnieszka Sawicka, Associate Director AEW Europe.
Royal Kids, o powierzchni 75 m kw., jest zlokalizowany na 1. piętrze warszawskiego Domu Mody Klif. W swojej ofercie posiada odzież, obuwie i akcesoria dziecięce oraz młodzieżowe. Kolekcje powstają w oparciu o aktualne trendy ze światowych wybiegów, przy zachowaniu najwyższej jakości tkanin. Znajdziemy w nim ofertę takich marek jak: Angel's Face, Catimini, Diesel czy Tommy Hilfiger.
Angel’s Face to spektakularne, ręcznie szyte spódnice tutu, które podbiły serca dziewczynek na całym świecie. Można zakochać się we wszystkich bajecznych kreacjach, które oferuje ta brytyjska marka. Kolekcja zachwyca kolorami - od intensywnych barw po delikatne, pastelowe odcienie.
Kolekcje francuskiej marki Catimini to szyk w czystej postaci. Kolekcje przeznaczone są dla małych indywidualistów z artystyczną duszą. Niezwykle kolorowe, urocze i pełne pozytywnych emocji.
Diesel Kids to włoska moda o dynamicznym klimacie, stworzona po to, by rozwijać w najmłodszych zamiłowanie do oryginalności i najwyższej jakości produktów. Marka odrzuca banalność i nudę tworząc nietuzinkowe, nowoczesne projekty.
Tommy Hilfiger to marka, którą znają i kochają wszyscy. Piękne i wyraziste kolory oraz sportowy styl to jej atuty. Ubrania wykonane są z materiałów najwyższej jakości i inspirowane są modą ze światowych wybiegów.