Galeria Jurajska staje się liderem pod względem atrakcyjności oferty wyposażenia wnętrz wśród śląskich galerii handlowych. Od ponad roku centrum handlowe sukcesywnie rozwija ten sektor swojej oferty, wprowadzając do niego kolejne marki.
Tylko w tym roku to grono najemców poszerzyło się m.in. o English Home, Tescoma oraz o pop-upstore Cook&More. Równo rok temu w galerii otwarto także mający ponad 3 tys. m kw. sklep Jysk. à Tab to już 11 sklep z wyposażeniem domu i mieszkania, jaki można znaleźć w Galerii Jurajskiej. Na ofertę Jurajskiej składają się dzisiaj oprócz już wspomnianych, także salony Duka, Eurofirany, home&you, Mebel Rust, Monetti oraz TK Maxx.
à Tab to polska marka, która zyskuje coraz większą popularność. Stworzona została z myślą o osobach, które do gotowania podchodzą jak do swojej pasji. W ofercie sklepu można znaleźć szeroki wybór akcesoriów, sprzętów oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Asortyment marki podzielony jest na strefę gotowania i pieczenia, serwowania i tekstylia. Zdaniem twórców marki, z produktami à Tab każdy może zmienić się w szefa kuchni.
-
Galeria Jurajska stawia na kompleksowość swojej oferty. Nowa marka pod naszym dachem znacznie poszerza ofertę wyposażenia kuchni i jadalni. Dzięki temu klienci centrum mogą dziś kompletnie wyposażyć swój dom lub mieszkanie, robiąc zakupy wyłącznie w u nas - przekonuje Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Oferta wyposażenia wnętrz to już ponad 6% całościowej oferty centrum. To także obecnie jedna z najszerszych tego typu ofert wśród śląskich galerii handlowych i najszersza wśród tego typu obiektów w Częstochowie. Wśród marek, które Jurajskiej już udało się zaprosić do współpracy, jest coraz więcej brandów unikalnych w tej części woj. śląskiego np. pop-upstore Cook&More i Tescoma.
Tagi: