Ponad 7% wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, a także szereg eventów i udogodnień dla klientów, to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.
Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne, światowej sławy brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca ekskluzywną odzież sportową. We wrześniu dołączył GANT z ofertą idealną dla miłośników tradycyjnego amerykańskiego i europejskiego stylu. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo, która wykorzystuje w produkcji wyłącznie naturalne materiały. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller oferujący sprzęt elektroniczny z najwyższej półki. Z kolei na smakoszy i koneserów włoskiej kuchni czeka zajmująca aż 695 m kw. pizzeria Forni Rossi. To pierwsze w Polsce miejsce, w którym spróbować można oryginalnej neapolitańskiej pizzy z włoskiego pieca.
Według badań ARC Rynek i Opinia Galeria Malta jest liderem wśród poznańskich centrów handlowych w kategorii „Miejsce przyjazne rodzicom z dziećmi”. W zeszłym roku wdrożyła nowe usługi i udogodnienia dla klientów. W maju przed Maltą powstał nadmorski plac zabaw, z którego w okresie letnim zeszłego roku korzystało dziennie 200 dzieci w różnym wieku. Oferta centrum kierowana do rodzin jest kompleksowa, oferuje różne udogodnienia: specjalne miejsce do przygotowania posiłków dla dzieci, kącik zabaw, dziecięce toalety i pokoje dla rodzica z dzieckiem.
Do sukcesów Galerii: znaczącego wzrostu sprzedaży (7,25%) i stale rosnącej odwiedzalności przyczyniło się także nowe pozycjonowanie centrum i jego unikalna platforma komunikacyjna „Codziennie Ty”. Jej wyróżniające kreacje wykorzystują czarno-białe zdjęcia i inspirujące hasła. Platforma jest parasolem łączącym wszystkie aktywności kierowane do klientów Galerii, w tym akcje PR, social media oraz działania marketingowe.
Galeria Malta jest prekursorem nowoczesnej komunikacji z klientami w mediach społecznościowych (m.in. poprzez aplikację Snapchat). Prowadzi też swój profil na Instagramie, a fanpage Galerii na Facebooku lubi blisko 73 tys. osób, co jest rekordowym wynikiem na tle konkurencyjnych placówek w stolicy Wielkopolski.
Zwieńczeniem całorocznych sukcesów Malty była kampania grudniowa z rekordowym wynikiem: blisko 11% wzrost sprzedaży w ostatnim miesiącu 2015 roku był najlepszym wynikiem zanotowanym w historii poznańskiego centrum.
-
Od lat konsekwentnie i z zaangażowaniem realizujemy strategię rozwoju centrum, a także jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do zmian zachodzących na rynku. Odpowiadamy na potrzeby klientów i podkreślamy to w komunikacji z nimi. To główne czynniki naszego sukcesu – podsumowuje Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii.
Tagi: