Rok 2015 pasmem sukcesów Galerii Malta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-01-28 | 17:08
Ponad 7% wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, a także szereg eventów i udogodnień dla klientów, to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.
Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne, światowej sławy brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca ekskluzywną odzież sportową. We wrześniu dołączył GANT z ofertą idealną dla miłośników tradycyjnego amerykańskiego i europejskiego stylu. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo, która wykorzystuje w produkcji wyłącznie naturalne materiały. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller oferujący sprzęt elektroniczny z najwyższej półki. Z kolei na smakoszy i koneserów włoskiej kuchni czeka zajmująca aż 695 m kw. pizzeria Forni Rossi. To pierwsze w Polsce miejsce, w którym spróbować można oryginalnej neapolitańskiej pizzy z włoskiego pieca.
Według badań ARC Rynek i Opinia Galeria Malta jest liderem wśród poznańskich centrów handlowych w kategorii „Miejsce przyjazne rodzicom z dziećmi”. W zeszłym roku wdrożyła nowe usługi i udogodnienia dla klientów. W maju przed Maltą powstał nadmorski plac zabaw, z którego w okresie letnim zeszłego roku korzystało dziennie 200 dzieci w różnym wieku. Oferta centrum kierowana do rodzin jest kompleksowa, oferuje różne udogodnienia: specjalne miejsce do przygotowania posiłków dla dzieci, kącik zabaw, dziecięce toalety i pokoje dla rodzica z dzieckiem.
Do sukcesów Galerii: znaczącego wzrostu sprzedaży (7,25%) i stale rosnącej odwiedzalności przyczyniło się także nowe pozycjonowanie centrum i jego unikalna platforma komunikacyjna „Codziennie Ty”. Jej wyróżniające kreacje wykorzystują czarno-białe zdjęcia i inspirujące hasła. Platforma jest parasolem łączącym wszystkie aktywności kierowane do klientów Galerii, w tym akcje PR, social media oraz działania marketingowe.
Galeria Malta jest prekursorem nowoczesnej komunikacji z klientami w mediach społecznościowych (m.in. poprzez aplikację Snapchat). Prowadzi też swój profil na Instagramie, a fanpage Galerii na Facebooku lubi blisko 73 tys. osób, co jest rekordowym wynikiem na tle konkurencyjnych placówek w stolicy Wielkopolski.
Zwieńczeniem całorocznych sukcesów Malty była kampania grudniowa z rekordowym wynikiem: blisko 11% wzrost sprzedaży w ostatnim miesiącu 2015 roku był najlepszym wynikiem zanotowanym w historii poznańskiego centrum.
- Od lat konsekwentnie i z zaangażowaniem realizujemy strategię rozwoju centrum, a także jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do zmian zachodzących na rynku. Odpowiadamy na potrzeby klientów i podkreślamy to w komunikacji z nimi. To główne czynniki naszego sukcesu – podsumowuje Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-23 do 2016-04-23

Rok 2015 pasmem sukcesów Galerii Malta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.