Rok 2011 udany dla Fashion House Outlets Centres

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-20 | 16:29
W minionym roku obroty w trzech centrach Fashion House Outlet w Warszawie, Sosnowcu i Gdańsku wzrosły średnio o 15 %, a  footfall o 5%  w porównaniu do roku 2010. Ponadto, Fashion House Outlet Gdańsk i  Fashion House Outlet Warszawa, znalazły się na trzecim i piątym miejscu w rankingu najlepszych polskich centrów handlowych. Badanie zrealizowane dla Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych przeprowadził TNS Pentor.
- To był bardzo dobry rok dla naszych centrów outletowych – ocenia Anna Duchnowska, członek zarządu Polonia Property Funds, funduszu, do którego należą obiekty Fashion House. – Ubiegły rok był kontynuacją wzrostu wskaźników odwiedzalności i obrotów, obserwowanego także w poprzednich latach we wszystkich naszych centrach. W 2011 roku outlety Fashion House odwiedziło łącznie ponad 5% więcej niż w 2010 roku. To świetny wynik w porównaniu do danych Krajowego Indeksu Footfallu, który wskazuje spadek tego wskaźnika o 1 % w 2011 roku (rok do roku). Co ważniejsze, w poprzednim roku obroty najemców naszych outletów wzrosły średnio aż o 15  % w porównaniu do roku 2010 - mówi Anna Duchnowska, członek zarządu Polonia Property Funds.
W 2011 roku do najemców Fashion House Outlet Warszawa dołączyły marki luksusowe, nieobecne do tej pory w obiektach wyprzedażowych. Fashion House Warszawa, jako jedyny outlet w Polsce, może poszczycić  salonami Lila Store, Pinko, Lacoste, Tru Trussardi oraz butikami ekskluzywnych marek z grupy Max Mara: Coccinelle, Pollini, Marella.
W ubiegłym roku, w ramach rekomercjalizacji, centra wzbogaciły się także o ofertę takich marek jak:  Marks & Spencer, Paris Women, Mountain Warehouse, Tommy Hilfiger, Caterina.
Świetne wyniki finansowe oraz skuteczne zarządzanie docenili najemcy Fashion House Outlet Centres. Gdański Fashion House zdobył trzecie miejsce pod względem satysfakcji najemców ze współpracy z zarządzającymi, natomiast Fashion House Warszawa najemcy nagrodzili piątym miejscem pod względem zarządzania centrum.
- To, co  wyróżnia centra Fashion House w mojej ocenie, jako najemcy obu nagrodzonych obiektów, to przede wszystkim zaangażowanie Dyrekcji w codziennie funkcjonowanie centrum. Bardzo sobie cenię traktowanie przez  zarządzających  zapisów umów, jako zasad określających współpracę dwóch partnerów, a nie jako pułapki, w którą udało się schwytać najemcę – mówi Zofia Morbiato, dyrektor najmu marek Venezia i Unisono.
Wysokie wskaźniki obrotów oraz footfallu, zadowolenie najemców oraz popyt na nowoczesną powierzchnię handlową w outletach Fashion House Centres skłania ich właściciela – Fundusz Polonia Property Funds, do planów rozbudowy obiektów w Warszawie i Sosnowcu.
– Stale rośnie zainteresowanie wynajmem lokali w Fashion House Centres, a wiele marek światowych myśląc o wejściu na polski rynek swoje pierwsze sklepy w naszym kraju  planuje otworzyć w naszych outletach. Ponadto, firmy, które jeszcze rok temu nawet nie rozważały obecności w centrach wyprzedażowych, dziś zabiegają o wynajęcie powierzchni w naszych obiektach – przyznaje Monika Idźkowska, Asset & Leasing Manager, Polonia Property Funds. - Dodatkowa powierzchnia  pozwoli  naszym partnerom biznesowym na rozwinięcie sieci sprzedaży na  polskim rynku, a outletom Fashion House na poszerzenie oferty handlowej – dodaje Idźkowska.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Warszawa
Zobacz sklepy w Fashion House Warszawa
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House w Sosnowcu
Zobacz sklepy w Fashion House Sosnowiec
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Fashion House Gdańsk
Zobacz sklepy w Fashion House Gdańsk
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Rok 2011 udany dla Fashion House Outlets Centres

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.