W połowie marca wystartuje kampania reklamowa Vistuli z udziałem Roberta Lewandowskiego, która promować będzie kolekcję odzieży na wiosnę i lato 2016. Robert Lewandowski to ceniony na świecie piłkarz, którego osobowość wpisuje się w strategię marki. Hasłem towarzyszącym kampanii będzie „Współczesny dżentelmen”.
Sesja zdjęciowa Vistuli została wykonana w surowym, nowoczesnym wnętrzu, które stało się doskonałym tłem do wyeksponowania nowych konstrukcji garniturów, marynarek, koszul i pozostałych elementów męskiej garderoby składające się na bogatą wiosenno-letnią propozycję marki.
Dominującym kolorem kolekcji na wiosnę i lato są wszelkie odcienie niebieskiego – od głębokich granatów po intensywne turkusy, a towarzyszy im żywiołowa paleta czerwieni, zieleni, beżu i bieli, wzbogacona multikolorowymi melanżami i bogactwem wzorów. Obok garniturów w kolekcji promowanej przez Roberta Lewandowskiego znajdziemy dzianinowe marynarki, bawełniane koszule, lekkie dwustronne kurtki z farbowanych puchem i pierzem, spodnie, dzianiny oraz całą gamę akcesoriów, będących nieodzownym atrybutem współczesnego dżentelmena.
Kontrakt z Robertem Lewandowskim obejmuje roczną współpracę, a jego twarz zobaczymy w wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej kampanii Vistuli. Zdjęcia z udziałem gwiazdy na nadchodzący sezon wykonała Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie film autorstwa Kuby Kossaka.
Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję rozpocznie się w połowie marca i obejmie pełen zakres działań marketingowych.
Vistula to marka należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S.A. Marka reprezentuje wysoką jakość produktów, współczesne wzornictwo i unikatowość. Flagowym produktem marki są eleganckie garnitury uszyte z tkanin pochodzących od renomowanych europejskch dostawców między innymi Marzotto, Guabello czy Lanificio Zignone. Kolekcje Vistuli to także szeroka gama marynarek zarówno tych klasycznych, jak i takich z nutą awangardy, świetnie skrojone spodnie, nowoczesne w kroju dzianiny, luksusowe płaszcze i szeroka oferta wysokiej jakości dodatków.
Tagi: