Retail Summit w Pradze już w lutym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-28 | 09:00
W dniach 1-3 lutego 2016 w Pradze odbędzie się Retail Summit 2016 – jedno z najważniejszych wydarzeń w branży retail w Europie Środkowej. Program konferencji zapowiada się niezwykle obiecująco.
W Retail Summit 2016 wezmą udział przedstawiciele wielu znanych firm z branży retail, zarówno międzynarodowych jak i czeskich, reprezentujących duże korporacje, jak i firmy niezależne. W programie przewidziano również szczególne miejsce dla tematyki zależności pomiędzy tradycyjnymi punktami sprzedaży i e-commerce, niezwykle dynamicznie rozwijającym się w Czechach w ostatnim czasie.
Pomimo ogromnych nakładów inwestycyjnych po roku 1989, branża retail w Czechach i innych państwach Europy Środkowej wciąż nie pokrywa w pełni oczekiwań i potrzeb konsumentów. Żaden z uczestników rynku retail – od producentów, poprzez dostawców i detalistów, do kupujących, pracowników, a nawet udziałowców nie ma prawdziwego powodu do świętowania i radości, ponieważ wartość sprzedaży detalicznej nadal nie osiąga poziomu takiego jaki może, a nawet powinna prezentować. W związku z tym rentowność wielu procesów takich jak produkcja czy sprzedaż detaliczna wciąż jest niska. Na niskim poziomie utrzymuje się również stopień zaangażowania pracowników czy lojalność i poziom satysfakcji klientów. Nie mówiąc już o sile nabywczej odpływającej do innych sektorów gospodarki czy nawet za granicę. Retail Summit 2016 koncentrować będzie się zatem na tym, jak przywrócić te utracone wartości branży retail.
Jednym ze wstępnych warunków podniesienia wartości sprzedaży w branży retail jest zrównoważona rola wszystkich kluczowych graczy na rynku. Program Retail Summit 2016 w pełni odpowiada na to wyzwanie, a program eventu w porównaniu do poprzednich lat oferuje jeszcze bardziej zróżnicowaną reprezentację panelistów i prelegentów z różnych dziedzin. Zaproszenie do udziału w konferencji przyjęli m.in. Anne Leppälä-Nilsson, Senior Executive skandynawskiej grupy KESKO, członek zarządu EuroCommerce i Stowarzyszenia IRE (Independent Retail Europe). Spośród czołowych czeskich przedstawicieli branży retail wymienić można osoby takie jak Vlastislav Bříza z KOH-I-NOOR HOLDING czy Karela Pilčíka z MP Krásno.
Retail Summit w Pradze zawsze był platformą do nawiązywania szerokiej sieci kontaktów biznesowych dla branży spożywczej, ale edycja 2016 zostanie rozszerzona także na inne sektory.
Ważnym punktem wydarzenia będzie również wspomniana już tematyka zależności pomiędzy tradycyjnymi sklepami i sprzedażą online, a jedną z głównych atrakcji konferencji będzie prezentacja O. Schmitza, European Business Development Directora firmy AMAZON. Swój udział w tej części projektu potwierdziło również wiele gwiazd czeskiego e-commerce, w tym Jakub Havrlant, CEO Rockaway, jednej z najszybciej rozwijających się grup w tej dziedzinie. Inne istotne marki to m.in. Alza, ZOOT, CZC czy Kolonial, których przedstawiciele wezmą aktywny udział w wyspecjalizowanych panelach dyskusyjnych. Retail Summit 2016 to wydarzenie którego po prostu nie można ominąć.
Retail Summit 2016
1-3 lutego 2016
Clarion Congress Hotel Praha, Czechy

Program konferencji jest właśnie finalizowany. Aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami na jego temat warto śledzić stronę internetową wydarzenia: www.retail21.cz/en
Informacji o konferencji udziela Barbora Krásná, Blue Events: barbora.krasna@blueevents.eu
Kontakt dla potencjalnych partnerów: Antonín Parma, Blue Events, antonin.parma@blueevents.eu     
Wśród patronów medialnych wydarzenie są magazyny Shopping Mall Expert i Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-04-09 do 2016-04-09

Retail Summit w Pradze już w lutym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.