Retail Design Expo 2016 z 15 tys. uczestników

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-03-25 | 11:00
W dniach 9-10 marca odbyła się 2. edycja Retail Design Expo - eventu dedykowanego innowacjom i inspiracjom w dziedzinach projektowania przestrzeni retail, marketingu, visual merchandisingu, architektury i produktów wyposażenia salonów sprzedażowych. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział aż 15,450 osób, w tym wielu przedstawicieli sieci handlowych i wiodących marek. Event odbył się w londyńskiej Olympii.
Swoją ofertę podczas targów zaprezentowało 225 różnych wystawców - od uznanych, światowych graczy, do mniejszych, innowacyjnych firm.
W trakcie wydarzenia z prelekcjami lub podczas paneli dyskusyjnych wystąpiło wielu światowej klasy ekspertów i przedstawicieli branży, w tym Guy Smith, Head of Design w Arcadii; Andy Turnbull, Global Creative Principle marki New Look; Alan Taylor, Head of Retail Design w B&Q; Tony Holdway, Creative and Marketing Director w BHS; Liz Silvester, Head of Visual Identity marki Liberty i Stephen Dempsey, VM Concept Manager z John Lewis. Zwiedzający mogli także skorzystać z eksperckich porad przedstawicieli firmy Stylus, którzy specjalizują się w dziedzinach designu i marketingu.
Podczas Retail Design Expo przyznane zostały także liczne nagrody i wyróżnienia. Innovation Trail and Awards sponsorowane były przez agencję 20.20. Wyróżniający się studenci mogli się wykazać w konkursach Retail Design Student Awards i VM Student Awards.
Retail Design Expo organizowany jest równocześnie z Retail Business Technology Expo, a w tym roku również po raz pierwszy z Retail Digital Signage Expo – eventem poświęconym tematyce rozwiązań cyfrowych w branży retail, w trakcie którego swoją ofertę mogli zaprezentować dostawcy z tego sektora.
Kolejna edycja Retail Design Expo zapowiedziana została na 8-9 maja 2017.
Większej ilości informacji na temat Retail Design Expo udziela Emma Easterbrook, Group Marketing Director (telefon: (0) 208 874 2728, e-mail: emmae@rbtexpo.com).
Wśród patronów medialnych Retail Design Expo 2016 był m.in. magazyn Shopping Mall Expert.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-04 do 2016-06-12

Retail Design Expo 2016 z 15 tys. uczestników

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.