W dniach 9-10 marca odbyła się 2. edycja Retail Design Expo - eventu dedykowanego innowacjom i inspiracjom w dziedzinach projektowania przestrzeni retail, marketingu, visual merchandisingu, architektury i produktów wyposażenia salonów sprzedażowych. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział aż 15,450 osób, w tym wielu przedstawicieli sieci handlowych i wiodących marek. Event odbył się w londyńskiej Olympii.
Swoją ofertę podczas targów
zaprezentowało 225 różnych wystawców - od uznanych, światowych graczy, do
mniejszych, innowacyjnych firm.
W trakcie wydarzenia z
prelekcjami lub podczas paneli dyskusyjnych wystąpiło wielu światowej klasy
ekspertów i przedstawicieli branży, w tym Guy Smith, Head of Design w Arcadii;
Andy Turnbull, Global Creative Principle marki New Look; Alan Taylor, Head of
Retail Design w B&Q; Tony Holdway, Creative and Marketing Director w BHS;
Liz Silvester, Head of Visual Identity marki Liberty i Stephen Dempsey, VM Concept
Manager z John Lewis. Zwiedzający mogli także skorzystać z eksperckich porad
przedstawicieli firmy Stylus, którzy specjalizują się w dziedzinach designu i
marketingu.
Podczas Retail Design Expo przyznane zostały także liczne nagrody i wyróżnienia. Innovation Trail and Awards sponsorowane były przez agencję 20.20. Wyróżniający się studenci mogli się wykazać w konkursach Retail Design Student Awards i VM Student Awards.
Retail Design Expo organizowany jest równocześnie z Retail Business Technology Expo, a w tym roku również po raz pierwszy z Retail Digital Signage Expo – eventem poświęconym tematyce rozwiązań cyfrowych w branży retail, w trakcie którego swoją ofertę mogli zaprezentować dostawcy z tego sektora.
Kolejna edycja Retail Design Expo zapowiedziana została na 8-9 maja 2017.
Większej ilości informacji na temat Retail Design Expo udziela Emma Easterbrook, Group Marketing Director (telefon: (0) 208 874 2728, e-mail: emmae@rbtexpo.com).
Wśród patronów medialnych Retail Design Expo 2016 był m.in. magazyn Shopping Mall Expert.
Tagi: