Tegoroczna edycja Retail Congress Asia Pacific to już piąta odsłona konferencji organizowanej w tym regionie. Podczas wydarzenia przedstawiciele firm głównie z państw Azji i Pacyfiku spotkają się, aby podzielić się swoimi prognozami dla branży na przyszłość oraz dotychczasowymi doświadczeniami. W konferencji weźmie udział ponad 700 uczestników z 35 krajów świata.
„Rewolucja konsumencka” w Azji może sprawić, że ten region stanie się nowym, światowym centrum dla rozwoju branży retail, siłą napędową do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i źródłem pomysłów również dla Zachodu. W ciągu najbliższych 5 lat same Indie i Chiny powiększą się o miliard nowych konsumentów, więc z rosnącą siłą nabywczą i mobilnymi technologiami zaawansowanymi bardziej niż gdziekolwiek na świecie, azjatycki rynek w sposób szczególny oddziaływać będzie na światową branżę retail i obowiązujące trendy.
Eksperci, którzy wygłoszą swoje prelekcje podczas konferencji, przeanalizują ciekawe przypadki dotyczące m.in. wielokanałowości, rozwijania talentów i umiejętności, rozrywki w branży retail, technologii mobilnych itp. Udział w wydarzeniu pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć nowe szanse i możliwości, jakie w najbliższych latach stwarzać będzie obecność w tym regionie.
Retail Congress Asia Pacific 2015
17-18 marca 2015
Marina Bay Sands, Singapur
Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest
Magazyn Galerie Handlowe.
Tagi: