Retail Concept wzmacnia zespół

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-09-24 | 11:09
Joanna Czerwińska, ekspert w dziedzinie badań rynkowych, i Marceli Maćkiewicz, odpowiedzialny za komercjalizację retail parków, dołączyli do zespołu firmy Retail Concept. Firma specjalizuje się w obsłudze nieruchomości handlowych. Nowi pracownicy wraz z Aliną Pękalską oraz Anną Fabianowską będą stanowić trzon zespołu komercjalizującego Retail Concept.
Retail Concept jest obecny na rynku od 2009 r. Tworzy go zespół ludzi z dużym doświadczeniem w zakresie doradztwa w sektorze nieruchomości handlowych. Firma zajmuje się tworzeniem koncepcji obiektów handlowych, badaniami rynkowymi oraz komercjalizacją. Do projektów prowadzonych przez Retail Concept należą m.in. centra handlowe, retail parki, a także inne obiekty handlowe w całej Polsce.
– Obecnie polski rynek wymaga od firm zajmujących się komercjalizacją, stałego rozwijania nowych narzędzi, które pomagają wyróżnić się na trudnym rynku nieruchomości komercyjnych. Rosnące nasycenie powierzchnią handlową sprawia, że należy indywidualizować ofertę nie tylko pod branże, ale też pod konkretne marki, a negocjacje trzeba rozpoczynać długo przed powstaniem konkretnego obiektu, tak by dostosować go do potrzeb danego najemcy. Postawiliśmy na zespół ekspertów w dziedzinie komercjalizacji, których wieloletnie doświadczenie będzie odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku – mówi Alina Pękalska, koordynator zespołu Retail Concept.
Joanna Czerwińska przez cztery lata pracowała reprezentując inwestora i zarządcę centrów handlowych w Polsce i Europie – firmę Atrium European Real Estate. Początkowo (jako dyrektor ds. badań rynku) uczestniczyła w ocenie i przygotowywaniu projektów centrów handlowych w Polsce. Przez ostatnie dwa lata pełniła w Atrium funkcję dyrektora ds. badań rynku i analiz na poziomie Grupy, biorąc udział w procesie przygotowywania inwestycji w 11 krajach Europy. Wcześniej przez ponad pięć lat była managerem w dziale rozwoju Dyrekcji Generalnej Auchan, gdzie m.in. realizowała badania potencjału nowych lokalizacji dla centrów handlowych.
Marceli Maćkiewicz zajmował się akwizycją działek pod budowę obiektów handlowo-usługowych w całej Polsce. Był odpowiedzialny za rozwój sieci sklepów spożywczych Żabka na terenie północno-wschodniej Polsce.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-04 do 2010-09-05

Zobacz także

Retail Concept wzmacnia zespół

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.