Retail Concept komercjalizuje dwa nowe obiekty

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-10-19 | 08:18
Firma Retail Concept została wyłącznym agentem komercjalizującym Starej Garbarni w Żyrardowie oraz CH Pruchnicka w Jarosławiu.

Stara Garbarnia
Stara Garbarnia jest już wynajęta w 60%. W obiekcie znajdą się m.in. takie sklepy jak: CCC, Deichmann, Rossmann czy Apteka, a obecnie są finalizowane umowy z operatorem spożywczym oraz sklepami odzieżowymi. Docelowo będzie tu miejsce dla ok. 30 lokali handlowo-usługowych rozmieszczonych na ponad 5 600 mkw. powierzchni najmu.
– Naszym celem jest zagwarantowanie mieszkańcom Żyrardowa kompleksowej oferty, która zachęci ich do odwiedzania obiektu, jakim jest Stara Garbarni – mówi Marceli Maćkiewicz Leasing Specialist w firmie Retail Concept. – Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami zainteresowanymi zaistnieniem w tym centrum. Konstrukcja budynku już stoi, a otwarcie nastąpi w 2011 roku. Będzie to największy kompleks handlowy w Żyrardowie.
Stara Garbarnia w liczbach:
Powierzchnia całkowita: 6 000 mkw.
Powierzchnia najmu / GLA: 5 600 mkw.
Liczba lokali handlowo-usługowych: ok. 30
Miejsca parkingowe: 170
Planowane otwarcie: 2011 r.
CH Pruchnicka
CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na maj 2011 r., usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia najmu wyniesie 5 500 mkw. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc.
– CH Pruchnicka, której budowa rozpoczęła się dwa miesiące temu, będzie jedynym nowoczesnym obiektem handlowym w mieście – mówi Joanna Czerwińska, Research & Leasing Manager firmy Retail Concept. – Jarosław jest miastem o dużym potencjale, głównie dzięki swojemu położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Lokalizacja ta przyczynia się do dynamicznego rozwoju sektora handlu i usług oraz powrotu do tradycji kupieckich miasta. Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale, biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania przyszłego centrum handlowego znajduje się ok. 150 tysięcy osób.
CH Pruchnicka w liczbach:
Powierzchnia całkowita: 7 500 mkw.
Powierzchnia najmu / GLA: 5 500 mkw.
Liczba lokali handlowo-usługowych: 35
Miejsca parkingowe: 250
Planowane otwarcie: maj 2011 r.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Retail Concept komercjalizuje dwa nowe obiekty

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.