Optymalizuj sprzedaż w sklepach off- & online i rozwijaj strategię omnichannel!
19-20 października 2016 r., Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Forum Retail Channels 360° to strategiczne spotkanie przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży w sklepach off- i on-line. Aby odpowiadać kompleksowo na wyzwania retailerów w obszarze kanałów dystrybucji w tym roku agenda zostało podzielone na 3 równoległe sesje:
•
V Forum e-Handel: skupione na rozwoju sprzedaży sieci handlowych w kanałach cyfrowych
•
II Forum Sales in Store: poświęcone metodom podnoszenia sprzedaży w sklepach stacjonarnych poprzez skuteczne zarządzanie pracownikami i Customer Experience oraz wykorzystywanie technologii i potencjału omnichannel
•
Sesja Omnichannel: ścieżka wspólna Forum e-Handel i Sales in Store, prezentująca skuteczne strategie integracji sprzedaży w kanałach off- i on-line od strony komercyjnej, operacyjnej, logistycznej i technologicznej.
Forum wyróżnia rozwinięta agenda
i grono ponad 50 Prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, wśród nich przedstawiciele m.in.:
Tesco Makro Cash&Carry Alma Decathlon Leroy Merlin Sephora New Balance L’Oreal Douglas Neonet CCC Intermarché Terg (Media Expert / Electro.pl) Sklepy Komfort Ochnik Meble Vox TOYS’R’US Coca-Cola Hellenic Red Bull Facebook Intersport Matras Camaieu W.Kruk.
W spotkaniu udział biorą ponadto przedstawiciele producentów FMCG i dóbr trwałych oraz dostawcy rozwiązań technologicznych dla e-commerce i sieci handlowych.
Szczegółowe informacje dotyczące Forum: www.retail-channels.com
Tagi: