Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony on został udoskonaleniem menu oraz założeniem Subway Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu. Uznanie Subawaya za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki.
–
Jesteśmy w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy Subway
. – Marka Subway jest rozpoznawalna na całym świecie. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem, łatwiej jest także myśleć o niej w sposób innowacyjny. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki. – dodaje S. Greco.
Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo spełniało wymagania wszystkich platform komunikacyjnych.
Symbol to nowy atut brandu - kultowe strzałki zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on ideę marki – strzałki symbolizują możliwość wyboru, którą Subway zapewnia każdego dnia swoim gościom w restauracjach na całym świecie.
Dwa nowe filmy promocyjne, w których po raz pierwszy widoczne jest nowe logo to "Clean Slate" oraz "Everyone". Produkcje zostały wyemitowane w amerykańskiej telewizji 5 sierpnia podczas najlepszego czasu antenowego. Reklamy zamieszczono także w mediach społecznościowych. Filmy promują i zwracają uwagę na postawę życiową określaną za pomocą hashtagu #SearchforBetter (#SzukajLepszego), podkreślają też rolę Subwaya w poszukiwaniu lepszej jakości.
Nowe logo i symbol oraz inne, dodatkowe elementy wizualne pojawią się we wszystkich restauracjach Subway, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych na całym świecie na początku 2017 r.
Tagi: