Firma LPP, właściciel sześciu marek odzieżowych: Reserves, Tallinder, House, Cropp, Mohito i Sinsay od 2015 roku prowadzi ekspansję na Bliskim Wschodzie. Po Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej przyszedł czas na Zjednoczone Emiraty Arabskie. Pierwszy salon w tym kraju powstał w najbardziej prestiżowym centrum handlowym w Abu Dhabi. Do 2020 roku firma zamierza otworzyć w regionie łącznie około 70 sklepów swoich marek.
Salon Reserved otwarto w styczniu w najbardziej popularnym centrum handlowym stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich – Abu Dhabi Mall. Salon jest zlokalizowany w sąsiedztwie sklepów takich marek jak Zara i H&M, a jego powierzchnia wynosi nieco ponad 1000 m kw. Pozyskanie takiej przestrzeni wymagało wynajęcia i połączenia aż pięciu istniejących wcześniej sklepów. Salon został zaaranżowany zgodnie z obowiązującymi standardami LPP dla rynków europejskich – do dyspozycji klientów są trzy oddzielne departamenty: damski, męski oraz dziecięcy. Zatrudnienie w nim znalazło aż 50 osób.
-
Obecnie w salonach Reserved zlokalizowanych na Bliskim Wschodzie oferujemy te same kolekcje, co we wszystkich pozostałych krajach. W przypadku tego regionu ogromne znaczenie ma jednak wybór konkretnych modeli. Ze względów klimatycznych ograniczamy ofertę zimową, ponadto w okresie najważniejszego muzułmańskiego święta, Ramadanu zwiększamy ofertę eleganckich modeli o skromniejszych fasonach. Mając na uwadze skalę naszego rozwoju w tym regionie rozważamy w przyszłości tworzenie kolekcji dedykowanych wyłącznie dla naszych klientów w krajach arabskich – powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes zarządu LPP odpowiedzialny m.in. za rozwój na Bliskim Wschodzie.
Obecnie trwają także prace nad wprowadzeniem na ten rynek kolejnych marek z portfolio firmy – Mohito i Sinsay. Do 2020 roku firma zamierza otworzyć w regionie łącznie około 70 sklepów trzech marek.
Tagi: