Reserved, Cropp i House biją rekordy popularności na Facebooku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-07-06 | 15:54
Ich profile odnotowują średnio po kilkaset tysięcy odsłon w miesiącu, a Cropp, House i Reserved znajdują się niezmiennie wśród pięciu najpopularniejszych polskich brandów na Facebooku.
Mechanizmy Social Media pojawiły się w strategii marketingowej LPP na wiosnę 2009 roku. Wszystkie profile grupy prowadzone są przez wewnętrzne działy marketingu marek, które współpracują z agencjami interaktywnymi przy tworzeniu aplikacji.
Jako pierwszy na Facebooku pojawił się profil Cropp, który przyciągnął wielu fanów z Czech i Słowacji, gdzie Facebook był popularny znacznie wcześniej niż w Polsce. Do dziś jest to profil z silną reprezentacją tych narodowości, podobnie jak fan page Reserved, na którym z kolei aktywność zagranicznych fanów jest największa. Najbardziej „polski” pod względem pochodzenia fanów jest profil marki House.
W lutym 2011 roku do Cropp, House i Reserved dołączył również profil marki Mohito, który w ciągu zaledwie 3 miesięcy zdążył zebrać ponad 42 tys. fanów. W sumie marki Croop, House, Reserved i Mohito zebrały juz blisko milion fanów.
Wszystkie brandy grupy LPP pozyskały dużą liczbę fanów na swoich profilach dzięki angażującym i kreatywnym aktywnościom, takim jak konkursy, dyskusje czy promocje sprzedażowe w postaci kuponów dostępnych wyłącznie dla fanów. Największym powodzeniem cieszą się niezmiennie nowości produktowe, które zbierają po kilkadziesiąt komentarzy i kilkaset „lajków”. Facebook stał się również kanałem promocji blogów, wydarzeń sponsorowanych przez marki czy prezentacji newsów ze świata mody, kultury i sztuki.
Grupa LPP do tej pory zrealizowała również wiele ciekawych aplikacji we współpracy z agencjami interaktywnymi, takich jak gra Cropp „No Damage No Fun” czy nagrodzony w 2010 roku system bilecików zniżkowych. Od połowy 2009 roku profile marek na Facebooku są polecane także w pozostałych kanałach komunikacji - newsletterach, telewizji sklepowej czy stronach internetowych. Obecność marek LPP na Facebooku jest również skutecznie wspierana systemem reklam tego portalu.
Obecnie Social Media stanowią silny akcent w strategii marketingowej LPP. Profile poszczególnych marek dają doskonały obraz aktywności konsumentów. Co ważne, kształtują także gusta obecnych i potencjalnych klientów, pokazując jednocześnie, w jaki sposób odbierane są poszczególne produkty czy proponowane trendy.
Zobacz kolekcje marki Reserved
Zobacz wszystkie sklepy Reserved w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki House
Zobacz wszystkie sklepy House w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Cropp
Zobacz wszystkie sklepy Cropp w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Mohito
Zobacz wszystkie sklepy Mohito w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-06-18 do 2011-06-19

Zobacz także

Reserved, Cropp i House biją rekordy popularności na Facebooku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.