Jedna z kluczowych placówek sieci Natura mieszcząca się przy stacji Metro Centrum w Warszawie zostanie ponownie otwarta 2 września br. Lokal o powierzchni 254,4 m kw. po kompleksowej przebudowie pojawi się w zupełnie nowej odsłonie.
Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i nad systematycznym przystosowywaniem wszystkich sklepów do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki. Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw - dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów.
Z okazji ponownego otwarcia zostały przygotowane liczne atrakcje. Na klientów będą czekały specjalne promocje obejmujące szeroką gamę produktów. Osoby, które w tym dniu pojawią się w drogerii, będą mogły również skorzystać z fachowych porad. Na miejscu pojawią się Studio Badania Włosa firmy Henkel, stanowisko marki Nivea, gdzie będą prowadzone dermokonsultacje oraz Studio makijażu L’Oreal. W czasie wydarzenia przewidziano liczne konkursy z nagrodami oraz drobne podarunki dla kupujących.
Stali klienci Natury mogą liczyć na dodatkowe profity przystępując do Klubu Natura. Klubowicze otrzymują specjalne rabaty, mogą brać udział w konkursach czy testować produkty. Do Klubu można zapisać się u konsultantów w drogeriach stacjonarnych.
Tagi: