RELACJA Z RETAIL CHANNELS 360° FORUM

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-11-09 | 09:50
Spotkanie znane jako eHandel organizwane przez Blue Business Media od tego roku tworzy razem z Sales in Store Forum Retail Channels 360°, dodatkowo wzbogacone o trzecią sesję, poświęconą strategii omnichannel.
Retail na świecie i w Polsce dynamicznie się rozwija i choć wciąż ponad 90% sprzedaży detalicznej odbywa się w sklepach stacjonarnych – to oczekiwania i zachowania konsumentów ewoluują tak bardzo, że konieczne jest poszukiwanie nowych rozwiązań optymalizujących sprzedaż.
Właśnie dlatego Forum Retail Channels 360° odpowiada kompleksowo na wyzwania retailu w obszarze kanałów dystrybucji.  
Tym razem spotkanie wraz z Blue Business Media otworzył gość specjalny:
robot WeegreeOne – pierwszy humanoidalny robot, który przywitał uczestników zachęcając ich do networkingu i współpracy w obszarze obsługi klienta.
 
Spotkanie rozpoczęła sesja plenarna, podczas której skupiliśmy się na zagadnieniach wdrażania strategii omnichanel w dużej korporacji retailowej. Dyskusja, rozpoczęta przez: Michała Nawrockiego, Dyrektora ds. E-commerce, Członka Zarządu, Terg (electro.pl oraz mediaexpert.pl) oraz gości specjalnych: Marcina Bołbota, Wiceprezesa Zarządu, Neonet; Marka Czuprynę, Prezesa Zarządu, Komex (5.10.15.) i Michała Gajkowskiego, Członka Zarządu, Douglas Polska – była kontynuowana przez Partnerów spotkania, firmy Frosmo, PWC i Microsoft. Większość z gości przyznała, że ich organizacje dopiero wchodzą w erę omnichannel – ale co ważniejsze – są jej mocno świadome i przygotowane na zmiany, które niesie. Warto pamiętać, że mamy jednego klienta więc nie ma dłużej sensu myśleć o nim w osobnych kategoriach on i offline.
Omnichannel to absolutna przyszłość w handlu, która kształtuje procesy w firmie i jej kulturę.  
Pierwszy dzień upłynął nam w podziale na 3 równoległe sesje, w których koncertowaliśmy się na zagadnieniach rozwoju sklepu online, problemach wdrożenia omnichannelu oraz długofalowych strategiach w in-storze. Pod koniec dnia, już tradycyjnie, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w mniejszych grupach warsztatowych, najwyżej oceniony okazał się temat współpracy dostawcy z siecią handlową w kontekście e-handlu: debata dla producentów i sieci handlowych, w której udział wzięli: Michał Nawrocki, Dyrektor ds. E-commerce, Członek Zarządu, Terg (electro.pl oraz mediaexpert.pl) oraz: Michał Oszkiel, Business Development Manager, Red Bull, Tomasz Mazur, e-retail Manager, Danone, Anna Heimberger, Head of Marketing, Branding and Activation, Makro Cash & Carry Polska  oraz Piotr Szczerba, Manager ds. Nowoczesnych Technologii, Intermarche.
Pierwszy dzień zamknęło spotkanie integracyjne, tym razem w konwencji Kasyna.
Drugiego dnia Forum podczas sesji plenarnej, wystąpił gość specjalny:  Vít Endler, Prezes Zarządu, Internet Mall Polska – który stwierdził, że reklama TV umiera, nie jesteśmy w stanie jej dobrze zmierzyć, musimy postawić na spersonalizowany kontakt z konsumentem. Oczywiście najważniejszą grupą do kontaktu są teraz Milenialsi, którzy za chwilę mogą być naszą największą grupą docelową. Po sesji plenarnej, w której wystąpili także Partnerzy spotkania: DB Schenker i Tradedoubler – uczestnicy podzielili się na 4 sesje równoległe: skupione na działaniach marketingowo-sprzedażowych e-sklepu, logistyce i obsłudze klienta online, omnichannelu oraz kwestiom zarządzania zespołem sprzedażowym w kanale in-store.
Spotkanie w obydwa dni uwieczniała ryślicielka: Klaudia Tolman. Jej zadaniem było wyciągnąć esencję z treści prezentowanych w trakcie wydarzenia po to, żebyśmy więcej zapamiętali i więcej wynieśli ze spotkania.
Do zobaczenia w 2017 roku!
Tagi:
Oceń artykuł:

RELACJA Z RETAIL CHANNELS 360° FORUM

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.