Pozycja galerii, mimo dynamicznego rozwoju rynku powierzchni handlowych w Poznaniu, jest silna. Należące do Grupy Neinver centrum powtórzyło bardzo dobre wyniki z zeszłego roku, utrzymując wysoki poziom obrotów i odwiedzin klientów.
- Na styczniowy sukces złożyło się kilka czynników. Przeprowadziliśmy udaną kampanię wyprzedażową, zorganizowaliśmy widowiskowy finał WOŚP z udziałem znanych sportowców i przedstawicieli samorządów, a na koniec zaprosiliśmy na popularny Weekend Eko, gromadzący wyznawców idei „slow food” – wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.
W 2014 roku centrum odwiedziło ponad 7,4 miliona klientów, co daje średni wynik na poziomie 620 tys. osób miesięcznie. Niewątpliwie wpływ na tak duże powodzenie Galerii Malta wśród mieszkańców Poznania miało pozyskanie nowych, atrakcyjnych najemców.
W ostatnich miesiącach do portfolio centrum dołączył największy w Polsce dwupoziomowy Reserved, lider branży kobiecej Monnari, popularna cukiernia SOWA, czy nagradzane prestiżowymi nagrodami Ziaja, Badura i Rossmann. Wśród nowych marek, które w ostatnim czasie wzbogaciły ofertę Galerii Malta, są również debiutanci: skandynawski Tiger, proponujący szeroki wybór oryginalnych produktów dekoracyjnych oraz English Home z artykułami wyposażenia wnętrz w stylu angielskim.
-
Nasi klienci czują się komfortowo w Galerii Malta. Doceniają przyjazną atmosferę, sprawne zarządzanie obiektem i bogatą ofertę najpopularniejszych marek wśród mieszkańców Poznania i okolic - podsumowuje Tomasz Wojsz.
- To pozwala nam osiągać tak dobre wyniki odwiedzalności i sprzedaży – dodaje.
Tagi: