Blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży odnotowała pod koniec 2015 roku Galeria Malta. To najlepszy wynik zanotowany w grudniu w historii poznańskiego centrum. Mimo dynamicznego rozwoju rynku powierzchni handlowych w Poznaniu Galeria Malta może pochwalić się świetnymi wynikami handlowymi i uznaniem wśród klientów, którzy wskazują ją jako ulubione centrum handlowe*.
-
Według badań konsumenckich Galeria Malta jest ulubionym centrum handlowym mieszkańców Poznania i okolic. Mamy szeroki wybór marek, udogodnień dla rodzin z dziećmi oraz dużo promocji i ofert specjalnych - mówi Tomasz Wojsz, dyrektor galerii. -
Odwiedzający doceniają również przyjazną atmosferę naszego centrum i atrakcyjny kalendarz marketingowy. Nasza oferta przekłada się na świetne wyniki, które mimo nasycenia rynku powierzchnią handlową dają nam ugruntowaną i silną pozycję – dodaje.
Do sukcesu grudniowej kampanii przyczyniła się m.in. akcja charytatywna i wyjątkowy sklep ze słodyczami. W otoczeniu świątecznej scenografii – inspirowanej wyglądem jarmarków bożonarodzeniowych - kupujący mogli wybierać ze 150 rodzajów słodyczy, z których dochód zostanie przeznaczony na wakacje dla podopiecznych Rodzinnego Domu Dziecka nr 1 w Poznaniu. -
Było dla nas szczególnie ważne, aby w galerii zapanował świąteczny nastrój – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta. -
Z tej okazji zorganizowaliśmy akcję charytatywną „Słodko jest być dobrym”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. Wiele osób gratulowało nam pomysłu na sklep ze słodyczami Pani Mikołajkowej i robiło sobie zdjęcia ze Świętym Mikołajem w naszej niebanalnej scenografii.
Malta jako centrum otwarte na nowe trendy w komunikacji wykorzystała również w kampanii grudniowej social media. Użytkownicy profili galerii mieli szansę wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami. Za pomocą Snapchata szukali elfa w galerii, a na Instagramie chwalili się zdjęciami ze Świętym Mikołajem. Na Facebooku przeprowadzono konkurs „Mistrzowie świątecznych zakupów”, w którym wzięło udziały udział 542 osoby.
-
Grudzień był bardzo dobrym miesiącem dla promocji galerii w kanałach social media galerii – podsumowuje Tomasz Wojsz: -
Profil na Facebooku centrum lubi już ponad 72 tys. osób, pod koniec roku przybyło ich 1300. Na ten wynik złożył się ciekawy kontent profilu oparty na wpisach nawiązujących do kalendarza adwentowego oraz angażujący fanów konkurs.
Tradycyjnie kreacje kampanii grudniowej można było zobaczyć na wielu nośnikach: siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
* według badań ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. „Market standing study & Central study in Galeria Malta 2015”
Tagi: